بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

معرفی بهترین بازی های آنلاین برای پسران

شاید نتوان آثاری که در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود دارد که را به دو دسته پسرانه و دخترانه تقسیم کرد،‌ اما بازی‌هایی وجود دارد که یقینا پسرها علاقه بیشتری به آن نشان داده و می‌توانند در دورهمی‌ها یا به‌صورت آنلاین به تجربه آن‌ها بپردازند. این مدل بازی‌ها هیجان و احتمالا درجه خشونت بیشتری دارند و می‌توانند جذابیت بیشتری برای پسرها داشته باشند. یک بازی آنلاین پسرانه تمام آن‌چیزی است که می‌تواند او را ساعت‌ها سرگرم کرده و با دوستانش سرگرم نگه دارد. ما در این مقاله، قصد داریم که چنین بازی‌هایی را در دو دسته کامپیوتر و موبایل بررسی کرده و آثار مهمی را به شما معرفی کنیم که ارزش بالایی خواهند داشت. 

 

بازی پسرانه کامپیوتر

کامپیوتر به‌عنوان پلتفرمی شناخته می‌شود که امکان تجربه حرفه‌ای‌تر بازی‌ها را حتی نسبت به کنسول‌ها فراهم کرده و به‌همین دلیل، گیمرهای پسر بیشتری در آن فعالیت دارند. در این بخش، می‌خواهیم به چند بازی شاخص پسرانه در این زمینه پرداخته و ببینیم که بهترین بازی های پسرانه شامل چه آثاری می‌توانند باشند. این بازی‌ها برای کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و چندان نمی‌توان درجه بندی سنی خاصی را برای آن‌ها مشخص کرد. اما به‌هر حال، بازی کودکانه پسرانه هم جذابیت‌های خاصی داشته و ساعت‌ها می‌توانیم با آن‌ها همراه شوید.

بازی Cuphead

کاپ هد یک بازی پسرانه اکشن و بسیار هیجان انگیز است که می‌توانید در مراحل جذاب و عجیب و غریب آن غرق شده و مراحل را یک به یک به پایان رسانید. تصاویر خیره کننده‌ای از این بازی وجود دارد که شما را به دهه ۱۹۳۰ خواهد برد و همه چیز، در مورد شکست دادن باس‌هایی است که سیستم مبارزاتی خاصی داشته و می‌توانند شما را به دردسر بیندازند. این بازی جذاب پسرانه دارای بخش‌های پلتفرمر بوده و اصلا تجربه ساده‌ای برای شما نخواهد بود.

راهنمای خرید بهترین مارک دسته بازی برای کامپیوتر

بازی Rocket League

راکت لیگ را می‌توانیم یک بازی پسرانه ماشین بدانیم که با تم فوتبال در اختیار شما قرار می‌گیرد. همین تعریف ساده، آن را در جمع بازی‌های سرگرم کننده پسرانه قرار داده و می‌توانید فوتبال را به شیوه‌ای متفاوت تجربه کنید. بازی پسرانه فوتبال را می‌توانید با ماشین‌ها دنبال کرده و یک توپ بزرگ را با ماشینی که قدرت‌های خاصی دارد، کنترل کنید. این ماشین‌ها قابل تنظیم بوده و امکانات شخصی‌سازی بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید در حمله‌ها شرکت کرده و بیش از تیم حریف، به دروازه آن‌ها نزدیک شوید. راکت لیگ بازی ایست که برای دانلود بازی آنلاین پسرانه می‌توانید در نظر داشته باشید.

بازی Forza Horizon 4

اگر عاشق سبک ریسینگ هستید و دوست دارید که بهترین بازی های پسرانه ریسینگ را تجربه کنید، سری فورزا هورایزن، تنها انتخاب شما خواهد بود. این بازی پسرانه جدید را می‌توانید در حومه شهرهای خیره کننده اسکاتلند تجربه کرده و یک رانندگی تمام عیار را تجربه کنید. این بازی آنلاین پسرانه را می‌توانید همراه با دوستان خود در یک دنیای جهان باز تجربه کرده و جنبه‌های سرگرم کننده آن را همیشه به‌یاد داشته باشید.

بازی Fortnite

به احتمال زیاد، با بازی فورتنایت آشنا هستید و می‌دانید که یک بازی آنلاین پسرانه و البته دخترانه جذاب است که این روزها، سر و صدای زیادی به پا کرده است. این بازی بچگانه پسرانه را می‌توانید در سبک بتل رویال تجربه کرده و بیشترین امتیاز را در آن کسب کنید. گرافیک کارتونی آن، با انبوهی از ویژگی‌های ارتقا شخصیت‌ها در خدمت شما خواهد بود تا هرچه بیشتر عاشق فورتنایت شوید. برای دانلود بازی پسرانه کم حجم برای کامپیوتر، می‌توانید به فورتنایت به‌عنوان یک گزینه عالی نگاه کنید.

معرفی بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید

بازی Sea of Thieves

اگر طالب یک بازی آنلاین پسرانه جنگی تفنگی هستید، می‌توانید بازی Sea of Thieves را تجربه کنید. بازی در سبک اکشن و ماجراجویی منتشر شده است و کمپانی Rare آن را توسعه داده است. شما باید نقش یک دزد دریایی را داشته و سفرهای بی‌شماری را در قالب شرکت‌های مختلف برعهده بگیرید. شما می‌توانید به اسطوره نهای دزدان دریایی تبدیل شده و مراقب بازیکنان دیگر باشید تا شما را شکار نکنند. این بازی بچگانه پسرانه را می‌توانید با دوستان خود تجربه کرده و ساعت‌ها با آن مشغول باشید.

بازی پسرانه گوشی

موبایل یکی از پلتفرم‌های مهم و خوب برای بازی کردن است که امکان تجربه بازی در هر جایی و هر لحظه‌ای را برای شما فراهم خواهد کرد. در همین راستا، می‌خواهیم چند بازی جذاب پسرانه را در این بخش برای موبایل معرفی کنیم و ببینیم که با چه آثاری روبرو هستیم.

بازی Among Us

این بازی را علاوه بر پلتفرم کامپیوتر و کنسول‌های بازی، می‌توانید روی اندروید و iOS هم به تجربه بنشینید. این بازی قشنگ پسرانه توانست در سال ۲۰۲۰ به موفقیت چشم‌گیری دست پیدا کند و هر قشری توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. شما می‌توانید ساعت‌ها قرنطینه خانگی را با آن گذرانده و به‌صورت رایگان آن را تجربه کنید. این بازی رایگان برای گوشی ارائه شده است و می‌توانید با ۴ الی ۱۰ نفر یک رقابت جالب توجه داشته باشید.

هدف ساده‌ای را در این بازی دنبال می‌کنید و آن‌هم این است که باید تسک‌ها را انجام داده و وظایف خود را در سفینه انجام دهید. روند بازی کاملا بستگی به نقش خودتان دارد و باید در اطراف سفینه مدام به اطراف رفته و مواظب باشید که کشته نشوید. خود شما هم می‌توانید قاتل باشید و باید با استراتژی کار خود را جلو ببرید.

نقد و بررسی بازی رزیدنت اویل ویلیج (Resident Evil Village)

بازی Terraria

بهترین بازی های پسرانه

کودکانی که عاشق ماینکرفت هستند، می‌توانند از این بازی هم لذت ببرند. این بازی پسرانه کم حجم را می‌توانید برای تبلت و موبایل دریافت کرده و از آن لذت ببرید. با دانلود بازی پسرانه Terraria برای تبلت و گوشی می‌توانید همه المان‌های ماینکرفت را در آن داشته و جهان‌های دو بعدی منحصربه‌فرد ایجاد کنید. المان‌های بیشتری هم برای سخت و ساز وجود دارد که با تجربه بیشتر بازی می‌توانید آن‌ها را کشف کنید. بازی ارزش هزینه کردن را دارد و می‌توانید به‌عنوان یک بازی کودکانه پسرانه بیشترین لذت از آن ببرید.

بازی Pokemon GO

بازی پوکمون در زمان عرضه خود، سر و صدای زیادی ایجاد کرده و حتی مسئله امنیتی برای برخی از کشورها پیدا کرد و در آن‌ها ممنوع شد. پوکمون گو یک ایده ساده و در عین حال کاملا درخشان داشته و به‌عنوان یک بازی اندروید و iOS می‌تواند بسیار جذاب باشد. میلیون‌ها نفر به‌صورت روزانه به تجربه آن می‌پردازند و می‌توانند رویدادهای خاص و آثار جدید پوکمون را نیز در گوشی خود داشته باشند. این بازی به‌طور مداوم، علاقه پسران و دختران زیادی را جلب کرده و بسیار موفق ظاهر شده است.

بازی پوکمون گو ویژگی‌های خوبی دارد و باعث می‌شود که شما تحرک بیشتری همراه با تجربه یک بازی موبایل داشته باشید. این بازی آنلاین را می‌توانید همه جا با خود به همراه داشته و پوکمون‌های جدید را پیدا کرده و به امتیاز بیشتری دست پیدا کنید.

معرفی و دانلود رایگان بازی ولورانت (Valorant) همراه با راهنمای نصب

بازی Toca Life: Vacation

این بازی یکی از آثار شاخص سری توکا لایف است و می‌تواند بهترین انتخاب برای کودک شما باشد. این بازی جذاب پسرانه را می‌توانید مانند دیگر آثار این مجموعه تجربه کرده و در تعطیلات، به دنبال ماجراجویی‌هایی باشید که به شما محول شده است. این بازی به بچه‌ها این امکان را می‌دهد که به مکان‌های دلخواه خود رفته و سر از هتل، رستوران و فرودگاه در آورند.

تقریبا همه المان‌های بازی تعاملی است و می‌توانید با بازکردن چندان‌ها و بازکردن محتویات آن‌ها، کاستوم‌های دلخواه خود را به شخصیت‌ها پوشانده و لوازم جانبی همراه آن‌ها را تعویض کنید. می‌توانید شخصیت‌های خود را وارد هواپیما کرده و به شهرهای مختلف بفرستید. می‌توانید نوشیدنی‌های مختلفی در این بازی آنلاین پسرانه و دخترانه تجربه کرده و ساعت‌ها با آن وقت بگذرانید.

بازی Jetpack Joyride

کودکان از سنین مختلف می‌توانند به تجربه بازی جت‌پک جوی‌راید بپردازند. این تجربه را می‌توانیم یکی از بهترین بازی های پسرانه بدانیم که حتی می‌تواند اعتیادآور ظاهر شود. شما با مجموعه‌ای از جت پک‌ها می‌توانید در یک ماجراجویی هیجان انگیز قرار گرفته و مراحل پلتفرم آن را طی کنید. بازی علیرغم اینکه قدیمی است، اما هنوز جذابیت بالای خودش را حفظ کرده است.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم که شما را با برخی از بهترین بازی‌های مخصوص پسرانه کامپیوتر و گوشی آشنا کرده و توضیحاتی را در رابطه با آن‌ها ارائه کنیم. همان‌طور که می‌بینید، بسیاری از این بازی‌ها می‌توانند در دسته آثار مخصوص دختران هم قرار دارند و به‌طور کلی، کودکان و نوجوانان می‌توانند ساعت‌ها آن‌ها را تجربه و لذت ببرند. بسیاری از این بازی‌ها رایگان بوده و حتی بدون نیاز به اتصال اینترنت نیز می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

در این بین، آثار مهمی مانند بازی‌های فوتبال PES و FIFA و همچنین آثار جنگی و اکشن و مانند Call of Duty هم بودند که به‌دلیل شناخته شده بودن، سعی کردیم که جای آن‌ها را به معرفی آثار ناشناخته‌تر اختصاص دهیم. شما نیز می‌توانید نظرات خود را در رابطه با هرکدام از این بازی‌ها با ما به اشتراک گذارید.

برای بررسی بازی های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد