بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

معرفی بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید

بازی ‌های جنگی آفلاین اندروید به دلیل قابلیت در دسترس بودن در هر زمان، محبوبیت بیشتری نسبت به بازی‌های جنگی آنلاین اندروید دارند. انتخاب بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید کار بسیار دشواری است چراکه اغلب این بازی ها از جذابیت قابل قبولی برخوردارند.


اغلب کاربران به دنبال بازی ‌های جنگی آفلاین موبایل هستند که از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد و در حالت آفلاین به ‌صورت کامل اجرا شود. تعداد بازی ‌های جنگی آنلاین اندروید گوشی نسبت به بازی ‌های جنگی آفلاین اندروید گوشی بیشتر است. برای همین لیستی از بهترین بازی ‌های جنگی آفلاین اندروید زا برای شما فراهم کرده ایم.

بهترین بازی ‌های جنگی آفلاین اندروید

در ادامه لیست بازی های زیر را معرفی خواهیم کرد:

  • بازی جنگی آفلاین اندروید N.O.V.A. Legacy
  • بازی جنگی آفلاین اندروید Earn to Die 2
  • بازی جنگی آفلاین اندروید Cover Fire
  • بازی جنگی اندروید آفلاین Dead Effect 2
  • بازی جنگی اندروید آفلاین Hitman: Sniper
  • بازی جنگی اندروید آفلاین Eternium
  • بازی جنگی اندروید آفلاین Major Mayhem

در ادامه با معرفی و بررسی بهترین بازی های اندروید افلاین جنگی با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر: معرفی و بررسی 10 تا از بهترین بازی های اندروید در سال 2021

بازی جنگی آفلاین اندروید N.O.V.A. Legacy

بازی جنگی اندروید آفلاین N.O.V.A. Legacy یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید موبایل است. شما در بازی N.O.V.A. Legacy باید به شخصیت اصلی داستان که Yelena نام دارد کمک کنید تا دشمنان را نابود کند و انسان‌های زمین را نجات دهد. در هر مرحله از بازی سلاح‌های مختلفی در اختیار شما قرار دارد و شما باید با توجه به ابزار و تجهیزاتی که دارید، بیگانگان را شکست دهید. بازی N.O.V.A. Legacy ازنظر گیم پلی و گرافیک در سطح قابل قبولی قرار دارد. حجم بازی ۴۵ مگابایت است که در مقایسه با دیگر بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید گوشی کمتر است درعین‌حال که کیفیت قابل قبولی نیز دارد. اگر شما هم دوست دارید تا با بیگانگانی که به زمین حمله کرده‌اند بجنگید و انسان‌ها را نجات دهید، بازی N.O.V.A. Legacy را از دست ندهید.

بازی جنگی آفلاین اندروید Earn to Die 2

Earn to Die 2

Earn to Die 2 یکی دیگر از بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید موبایل است که شما باید در بازی Earn to Die 2 زامبی‌ها را از بین ببرید. بازی Earn to Die 2 محصول استودیو ریسینگ است و به‌صورت رایگان در پلی استور موجود است. شما باید با توجه به تجهیزات و ابزاری که در اختیاردارید زامبی‌های آخرالزمان که قصد از بین بردن و نابودی انسان‌ها رادارند از بین ببرید. اگر شما هم از علاقه‌مندان به بازی‌های مرتبط با زامبی‌ها هستید بازی Earn to Die 2 جنگی آفلاین اندروید موبایل را از دست ندهید.

بازی جنگی آفلاین اندروید Cover Fire

بازی جنگی اندروید آفلاین Cover Fire یکی از بهترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید است. شما در بازی در نقش فرمانده یک گروه انقلابی قرار دارید و باید با تجهیز سربازان تحت فرمان خودتان به نبرد با دشمنان بپردازید. هرکدام از بازیکنانی که انتخاب می‌کنید مهارت خاصی دارد که در طول مراحل بازی می‌توانید راه گشا باشد. انتخاب نوع شخصیت خودتان و سلاح‌هایی که نیاز دارید در ابتدای بازی بر اساس سلیقه‌ی خودتان است. بازی ازنظر گرافیک و جلوه‌های بصری کیفیت بالایی دارد و می‌توانید ساعت‌ها شمارا میخکوب خود سازد.

بازی به‌صورت رایگان در گوگل پلی موجود است و شما می‌توانید به‌راحتی بازی جنگی آفلاین اندروید Cover Fire را نصب و لذت انجام یکی از بهترین بازی ‌های جنگی آفلاین اندروید موبایل را تجربه کنید.

پیشنهاد می کنیم از مطلب راهنمای خرید بهترین مارک دسته بازی برای کامپیوتر دیدن نمایید.

بازی جنگی اندروید آفلاین Dead Effect 2

بازی جنگی آفلاین اندروید Dead Effect 2 نسخه جدید و به‌روز شده‌ی بازی Dead Effect است که جزو اولین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید موبایلی به شمار می‌آید. نسخه‌ی جدید بازی Dead Effect 2 ازنظر داستان کلی مشابه نسخه‌ی اول است اما ازنظر گرافیکی، گیم پلی و تجهیزات در اختیار شما در حین بازی پیشرفته‌تر شده است. داستان جذاب در کنار گیم پلی عالی می‌تواند ساعت‌ها شمارا درگیر از بین بردن دشمنانتان بکند. در نسخه‌ی جدید قابلیت انجام ۲۰ ساعت بازی تک‌نفره اضافه‌شده است که یک امتیاز برای بازی Dead Effect 2 به‌حساب می‌آید. اگر تجربه‌ی نسخه‌ی اول بازی Dead Effect 2 را داشته آید حتماً نسخه‌ی دوم را نیز نصب و استفاده کنید. بازی Dead Effect 2 رایگان است اما سلاح‌ها و تجهیزاتی که در بازی هستند نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارند.

بازی جنگی اندروید آفلاین Hitman: Sniper

بهترین بازی های جنگی آفلاین اندروید

بازی جنگی آفلاین اندروید Hitman: Sniper یکی از بهترین بازی های اندروید افلاین جنگی است که در ابتدا تنها برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی ارائه شد و پس از موفقیت و جذب کاربران فراوان نسخه اندروید بازی Hitman: Sniper نیز عرضه شد. شما در جریان بازی Hitman: Sniper در نقش تک‌تیرانداز قرار دارید و باید بدون نزدیک شدن به سوژه‌های موردنظر با استفاده از اسلحه‌ی اسنایپر آن‌ها را از بین ببرید. از بین بردن دشمنان باید به‌صورت کاملاً محرمانه انجام بگیرد که نیازمند هوش و ذکاوت شما در نحوه‌ی درست اختفا و تیراندازی است. شما قاتل نهایی بازی Hitman: Sniper هستید. بازی Hitman: Sniper علاوه بر دارا بودن سبک جنگی در درسته‌ی بازی‌های تیراندازی نیز جای می‌گیرد‌ و به‌خوبی مهارت تیراندازی شمارا محک می‌زند. گرافیک بازی و جلوه‌های بصری بازی در کنار گیم پلی و رابط کاری مناسب کاربران را ساعت‌ها درگیر می‌کند. بازی Hitman: Sniper رایگان نیست.

بازی جنگی اندروید آفلاین Eternium

بهترین بازی های جنگی آفلاین اندروید

بازی جنگی آفلاین اندروید Eternium ازجمله بازی ‌های موبایل جنگی آفلاین اندروید با المان‌های هک‌اند اسلش است. بازی دارای سه کلاس مختلف است و شما در ابتدای بازی می‌توانید انتخاب کنید که در کدام کلاس جادوگر، جایزه‌بگیر یا جنگجو می‌خواهید بازی کنید. پس از انتخاب نوع کلاس بازی شما باید بر اساس کلاس اسلحه خودتان ر را انتخاب کنید و تنوع اسلحه‌ها در بازی بالا است و از خنجر، تفنگ‌های مختلف، شمشیر تا چوب جادو و سلاح پیستول در بازی به چشم می‌خورد. در مقایسه با سایر بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید گیم پلی متفاوتی دارد. دشمنان شما در حین بازی متفاوت هستند و هرکدام یک چالش جدید برای شما رقم می‌زنند. برای استفاده از مهارت‌های مختلف و سلاح‌های مختلفی که در اختیاردارید باید شکل‌های مختلفی روی صفحه‌نمایش گوشی خودتان بکشید که در راهنمای بازی به آن‌ها اشاره ‌شده است. بازی ازجمله محبوب‌ترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید گوشی به شمار می‌آید، اگر شما از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های آفلاین اندروید هستید بازی را از دست ندهید.

از مطلب بررسی و دانلود بازی ماجراجویی رایمن - Rayman Adventures دیدن کنید.

بازی جنگی اندروید آفلاین Major Mayhem

بازی اندروید آفلاین

بازی جنگی آفلاین اندروید Major Mayhem یکی دیگر از پر چالش نرین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید موبایل است. شما در بازی در نقش سربازی تنها قرار دارید که باید به‌تنهایی دشمنان را از بین ببرید. گیم پلی بازی ساختار پیچیده‌ای ندارد و اگر اولین بار است که به سراغ بازی جنگی آفلاین اندروید می‌روید می‌توانید انتخاب مناسبی برای شما باشد. بازی ازنظر گرافیکی و جلوه‌های بصری نمره قابل قبولی دریافت کرده است. شما می‌توانید به‌صورت رایگان بازی را از پلی استور نصب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌ های جنگی آفلاین اندروید موبایل را معرفی و بررسی کردیم. بازی‌ های جنگی اندروید آفلاین در ابتدا بسیار ساده‌تر بودند اما رفته‌رفته با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش گوشی‌های هوشمند، بازی ‌های اکشن آفلاین نیز از نظر گرافیک و جلوه‌های بصری پیشرفته‌تر شدند. اصولاً بازی‌های اکشن آفلاین اندروید به دلیل عدم نیاز به اینترنت و امکان دسترسی آسان‌تر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و ازاین‌رو تنوع بیشتری نیز در مقایسه با بازی‌های آنلاین اندروید دارند.

نظر شما در مورد این بازی ها چیه؟ آیا تجربه بازی آفلاین جنگی را داشتید؟ نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده بازی های اندروید از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 08:22

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد