بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

معرفی و بررسی 10 تا از بهترین بازی های اندروید در سال 2021

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۱

در این مقاله به بررسی بهترین بازی های موبایل در سال 2021 که شاید تجربه ای مفاوت با آنچه که قبلا دیده اید را برای شما به ارمغان بیاورد، خواهیم پرداخت. در ادامه به معرفی 10 تا از بهترین بازی های اندروید 2021 می پردازیم.

   


بهترین بازی های اندروید 2021

دوستانی که گیمر هستند یا علاقه مند به بازیهای موبایلی هستند با شروع سال 2021 حتما این سوال را از خودشان پرسیده اند. بهترین بازی های اندروید 2021 کدانها هستند؟ ما در این مقاله بهترین بازی های 2021 برای اندروید را برای شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

با پیشرفت روز افزون بازی‌های موبایل، شاهد رشد افسارگسیخته‌ی صنعت بازی‌های موبایل در جهان و ایران هستیم. همین موضوع باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی‌های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم. افزایش تعداد بازی‌ها باعث شده است تا انتخاب یک بازی اندروید خوب به امری مشکل تبدیل شود، به همین دلیل در این مقاله بهترین بازی های موبایل 2021 که شامل بهترین بازی های اندروید آفلاین، بهترین بازی های اندروید آنلاین و بهترین بازی های اندروید دیتا دار و بدون دیتا میشود را برای شما لیست کرده ایم. فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است. با بررسی بهترین بازی های اندروید سال 2021 با ما باشید.

لیست زیر از برترین بازی های اندروید 2021 برگرفته شده است. در ادامه با معرفی لیستی از بهترین بازی های جهان برای گوشی در خدمت شما هستیم.

 

  • بازی  POKEMON UNITE
  • بازی  Devil may cry mobile
  • بازی  Project Cars G
  • بازی  WWE UNDEFEATED
  • بازی  League of Legends Wild Rift
  • بازی  Blade of GOD 2  
  • بازی  FAU-G
  • بازی  Diablo Immortal
  • بازی  Dauntless
  • بازی  Plants vs. Zombies 3


در ادامه با بررسی بهترین بازی های اندروید 2021 آنلاین و بهترین بازی های اندروید 2021 آفلاین با ما باشید.

بازی اندروید POKEMON UNITE

یک خبر خوب برای افرادی که مدت زیادی است منتظر انتشار هیجان‌انگیزترین بازی ۲۰۲۱ اندروید هستند داریم، نسخه‌های اندروید و iOS بازی POKEMON UNITE قرار است به زودی منتشر شوند.

نکته هیجان‌انگیز راجع به این بازی این است که افراد می‌توانند حساب کاربری خود را از گوشی همراه اندروید به iOS منتقل کنند و بازی را به دلخواه، روی هر یک از گوشی‌های همراه در دسترس ادامه دهند.

بازی POKEMON UNITE یکی از بهترین بازی های اندروید 2021 خواهد بود. این بازی تعداد زیادی پوکمون دارد که شرکت سازنده نیز فهرست اسامی آن‌ها را منتشر کرده است، البته ممکن است چند پوکمون دیگر به این فهرست اضافه شوند.

نکته بسیار مهم راجع به این بازی دانلود رایگان آن است؛ بنابراین بهتر است خود را برای گم شدن در دنیای پوکمون‌ها آماده کنید!

بازی اندروید  Devil may cry mobile

Devil May Cry Mobile – دویل می کرای عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید دیتا دارو محبوب در سبک اکشن است که هنوز شخصیت اصلی آن فاش نشده است اما در آن شما می توانید به عنوان یک قهرمان با قدرت های خارق العاده به جنگ تاریکی ها بروید و سعی کنید آن ها را نابود نمایید ، دشمنان شما هیولا های بسیار سر سختی هستند که هر چه سطح شما بالاتر می رود آن ها نیز قوی تر می شوند و این مورد باعث می شود که این کار چندین برابر سخت تر شود ، اما شما دست تنها نیستید سلاح های مرگباری در اختیار دارید که می توانید استفاده کنید.

این بازی نیز از بهترین بازیهای اندروید 2021 می باشد که به تازگی طراحی شده و در مرحله دسترسی زودرس قرار گرفته است که از لحاظ دسته بندی در کنار Lost Light قرار می گیرد.

بازی اندروید  Project Cars Go

بازی Project Cars Go یک بازی ماشین مسابقه جدید با طراحی گرافیک بسیار قوی است. همچنین این بازی به شکل آنلاین اجرا می‌شود و دارای کنترل‌های بسیار خوبی است.

این بازی ۲۰۲۱ اندروید در کنار چنین ویژگی‌هایی تنظیمات بسیار زیادی دارد که به شما امکان می‌دهد خودروی مورد نظرتان را به شکل دلخواه تغییر دهید در لیست بهترین بازی های موبال 2021 قرار گرفته است

بعد از مدت بسیار زیادی، بازی Project Cars Go اولین بازی ماشین مسابقه است که گرافیک بالایی دارد؛ به همین دلیل طرفداران این سبک بازی مشتاقانه منتظر انتشار آن هستند.

بازی اندروید WWE UNDEFEATED

یکی دیگر از بهترین بازی های اندروید 2121 بازی اندروید WWE UNDEFEATED است. علاقه مندان به بازی های ورزشی میدانند که کشتی کج، یکی از مسابقات هیجان انگیزی است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان از جمله ایران دارد. دنبال کنندگان این رقابت ها، قطعاً قهرمانان مورد علاقه خود را دارند از جمله Roman Reigns یا The Rock و یا همچنین Kofi Kingston که همیشه مسابقات آن‌ها را دنبال کرده و از آنکه این سوپر استارها پیروز میدان مبارزه می شوند، لذت میبرند. حال شما اگر یکی از طرفداران این رقابت ها هستید، می توانید در قالب یکی از شخصیت های مورد علاقه، در بازی جدید و سرگرم کننده WWE Undefeated به ایفای نقش بپردازید و از پیروزی و شکست دیگر رقبا لذت ببرید.

بازی اندروید League of Legends Wild Rift

League of Legends: Wild Rift لیگ آو لنجندز: نبرد وحشیانه نسخه رسمی از مجموعه League of Legends و اولین بازی موبایلی از این مجموعه برای دستگاه های اندرویدی است که بالاخره بعد از سال ها انتظار به وسیله استودیوی Riot Games, Inc آمریکایی توسعه یافت و در گوگل پلی به انتشار رسید. این بازی در اواسط سال 2020 رونمایی شد و چندماه به صورت آزمایشی و محدود در دسترس قرار گرفت تا اینکه بالاخره نسخه نهایی و کامل آن در دسامبر 2020 به شکل رسمی عرضه شد و همینک یکی از بهترین بازی های موبایل 2021 می باشد که بازیکنان مختلف از سراسر جهان به آن دسترسی دارند. فارسروید نیز مثل همیشه و بعد از بررسی و آماده سازی نسخه نهایی و کامل بازی، آن را برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است تا شما عزیزان بدون دغدغه و به راحتی بتوانید آن را از سرورهای سایت دانلود کرده و از انجام این بازی لذت ببرید. قابل ذکر است که این بازی به صورت عادی برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و به احتمال زیاد شما نیز نمی توانید از طریق گوگل پلی به آن دسترسی داشته باشید؛ بنابراین می توانید فارسروید را دنبال کرده و به محض انتشار نسخه های جدید League of Legends: Wild Rift آن را از همین مطلب بدون کوچک ترین دردسری دریافت کرده و آخرین نسخه اش را روی دستگاه اندرویدی تان نصب و اجرا کنید.

لطفا از مطلب بازی ریمن و لایف افتر دیدن کنید.

بازی اندروید Blade of GOD 2.

بازی Blade of GOD 2 یک بازی اکشن و خشن ۳ بعدی است و دنباله مجموعه Blade of GOD 2 به شمار می‌رود.

نحوه انجام این بازی به این شکل است که افراد بازیکن باید نقش قهرمان‌ها و اساطیر ناراحت، غمگین اما بزرگ را بازی کنند و در قلمرو بزرگ و رمزآلود نورس (Norse) به ماجراجویی و جنگ برای رستگاری با قربانی‌ها یعنی کسانی که سرنوشت خود را گم کرده‌اند، بپردازند.

این بازی قابلیت‌های بسیار زیادی از جمله تغییر شکل ظاهری شخصیت‌ها، باز کردن قفل مهارت‌های پیشرفته‌تر و سلاح‌های قدرتمند و همچنین دانلود رایگان دارد که در لیست بهترین بازی های اندروید 2021 قرار گرفته است.

بازی اندروید FAU-G

FAU-G نام بازی فوق العاده جذاب و محبوب که به تازگی به صورت رایگان در اختیار کاربران دستگاه های اندرویدی قرار گرفته است . داستان بازی از آن جایی شروع خواهد شد که بالای یک قلعه از مرزهای هند گروهی از مبارز های بسیار حرفه ای بوده که از کشور محافظت می کنند و این وظیفه یکی از سخت ترین وظایف در این کشور می باشد . شما به عنوان فردی بزرگ و بسیار حرفه ای در این گروه به کشور خود خدمت خواهید کرد . شما باید مرز را رو به دشمنان خطرناک و بسیار حرفه ای که قصد تجاوز به کشور را دارند بسته و آنها را نابود کنید . کار شما بسیار دشوار و همینطور حساس می باشد که باید برای میهن پرستی تمام خطرات را به جان بخرید .FAU-G یک بازی با گرافیکی خیره کننده بوده  که کاربر را به سرعت جذب محیط بسیار جذاب و اکشن بازی خواهد کرد . شما در این بازی می توانید نهایت هیجان و آدرنالین را تجربه کنید و مبارزه با دست خالی و همینطور سلاح های بسیار قدرتمند گرم را در اختیار داشته باشید . این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید 2021 افلاین می باشد.

بازی اندروید Diablo Immortal

مجموعه بازی Diablo Immortal یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌هایی است که طی ۲۳ سال گذشته در حال انتشار است و بر اساس طراحی اصلی جهان دیابلو ساخته شده است.

این اولین باری است که طراحان این بازی، نسخه قابل اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند را می‌سازند.

تیزر منتشر شده این بازی، نشان می‌دهد که داستان بازی Diablo Immortal شبیه به داستان سری بازی‌های Diablo II و Diablo III است. این بازی نیز از بهترین بازی های موبایل 2021 برای اندروید می باشد که ژانر این بازی اکشن است و می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های جنگی شود.

بازی اندروید Dauntless

داستان این بازی زیبا در یک جهانی فانتزی اتفاق می افتد که رویداد های تبهکارانه ای آن را از هم می پاشد شما هم باید با موجوداتی که انسان های باقی مانده را شکار می کند مبارزه کرده و به این رویداد های وحشتناک و شوم پایان دهید . بازیکنان باید مانند اسلحه داران نترس و مبارز همه ی Behemoth ها را از پای در آورند و با غنیمت هایی که به دست می اورند به ساخت و ارتقای اسلحه ها و تجهیزات خود بپردازند تا Behemoth های بزرگتر و قوی تری را از بین ببرند . با توجه به موارد گفته شده Dauntless می تواند یکی از بهترین بازی های موبایل 2021 باشد.

از مقاله بازی دارک سولز و 10 تا از بهتربن بازی های اندروید هم دیدن کنید

بازی اندروید Plants vs. Zombies 3

بازی Plants vs. Zombies 3  هم یکی از بهترین بازی های اندروید بدون دیتا و سومین قسمت از سری بازی های محبوب و دوست داشتنی گیاهان در مقابل زامبی ها از شرکت ELECTRONIC ARTS در سبک سرگرمی است . درسری جدید نیز همانند سری قبل Plants vs. Zombies 2 باید گیاهان باغ خود را آماده دفاع از زامبی ها کنید با این تفاوت که اینبار زامبی ها کل شهر را فرا گرفته اند و شما باید با گیاهان خود که هر کدام خصوصیات جنگی و دفاعی مخصوص به خود را دارد و گیاهان جدیدی که بتازگی به بازی اضافه شده اند جلوی حملات آنها را بگیرید و شهرتان را نجات بدهید . همچنین در سری جدید میتوانید با دوستان خود بصورت رودررو آنلاین بازی کنید همدیگر را به چالش بکشید یا در انواع تورنومنت ها شرکت کنید . اگر از دوستداران بازی دفاعی هستید این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید 2021 می باشد.

کلام آخر

در مقاله‌ای که خواندید بهترین بازی های اندروید 2021 را برای شما مورد معرفی کردیم. اگر شما نیز جزو افرادی باشید که طرفدار گیمینگ در گوشی‌های هوشمند هستند عناوینی را که در فهرست بالا برای شما معرفی کردیم حتما امتحان کنید. بهترین بازی های اندروید 2021 هر کدام در ژانر خود جزو طلایه‌داران پلتفرم اندروید هستند و با بازی هر کدام از آن‌ها وارد دنیاهای مختلفی خواهید شد که می‌توانند تا مدت‌ها شما را سرگرم سازند.

نظر شما در رابطه با فهرست بهترین بازی های موبایل سال 2021 چیست؟ نظرات خود را از بخش پایین و قسمت کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

برای دانلود بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد