بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بررسی و دانلود بازی ماجراجویی رایمن - Rayman Adventures

در این مطلب کوتاه به بررسی و نقد بازی Rayman Adventures خواهیم پرداخت. سپس در ادامه لینک مستقیم دانلود بازی ماجراجوی های ریمن را برای شما بصورت رایگان قرار خواهیم داد.


  

 


معرفی بازی

بازی Rayman Adventures سری جدیدی از بازی پرطرفدار ریمن در سبک ماجرایی و آرکید برای اندروید بوده که توسط شرکت Ubisoft Entertainment عرضه شده است. بعد از ماه ها انتظار، بالاخره یوبیسافت به این انتظارات پایان داد. نسخه جدید با نام ماجراهای ریمن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس منتشر شده تا باری دیگر با این شخصیت دوست داشتنی به سفرهای مختلفی بروید. اما این بار، کنترل کامل شخصیت در اختیار خود بازیکن خواهد بود. بر خلاف ورژن قبل که کاراکتر به صورت خودکار، شروع به دویدن می کرد، در این نسخه خودتان می توانید حرکت کنید یا بایستید! دوستان Rayman هنوز هم با او در ماجراجویی ها شرکت می کنند. با اتمام چندین ماموریت می توانید شخصیت هایی همانند Barbara را آزاد یا همان Unlock کنید. افراد دیگری هم هستند که در طول راه به کمکتان می آیند. اگر از طرفداران این فرنچایز باشید، بدون شک با تمامی این کاراکترها نیز آشنایی کامل خواهید داشت.

در ادامه دانلود بازی ریمن از گوگل پلی و بازی ریمن ادونچر برای اندروید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از مطلب بازی Life After  و بازی کویز آف کینگز دیدن کنید.

داستان بازی ریمن ادونچر

داستان بازی ماجراجویی های ریمن از آن‌جایی شروع می‌شود که گروهی از هیولاها به درختی کهن حمله می‌کنند و با دزدیدن تخم‌‌های Incrediballs، آن درخت را به مرز نابودی می‌کشانند، همین الان می‌توانید حدس بزنید که دقیقا قرار است چه اتفاقی در ادامه رخ دهد و سرانجام این داستان چیست، ولی باید گفت که همین روایت بسیار ساده و در عین‌حال عجیب و غریب، به راحتی می‌تواند شما را تا پایان بازی راضی نگه دارد و به هیچ‌وجه از روند بازی خسته نخواهید شد.

ریمن و گروهش بعد از با خبر شدن از این ماجرا، با کمک یک ناخدای کشتی، به قصد نجات تخم‌های Incrediballs و درخت کهن، به مبارزه با هیولاها می‌پردازند، در این راه ریمن با موجودات عجیب و مخوف زیادی مواجه خواهد شد که همه‌ی آن‌ها را با لبخندی که بر لب دارد از پای در می‌آورد و در همه شرایط، دویدن، نابود کردن یا کشتن، ریمن دست از لبخند زدن نمی‌کشد که به هر حال این یکی از ویژگی‌های این شخصیت دوست‌داشتنی است، لبخند، لبخند و لبخند!

در ادامه به برسی دانلود بازی rayman adventures برای ویندوز و اندروید خواهیم پرداخت.

از مطلب 10 بازی برتر اندروید دیدن کنید.


ویژگی های بازی ماجراجویی های ریمن


  • تجربه بی نظیری از میکس اکشن و ماجراجویی
  • دنبال و حمله کردن به Incrediballs ها در بازی
  • ماجراجویی های جالب و زیبا با جلوه های شگفت انگیز
  • وجود دستاوردهای متفاوت در طول بازی
  • مراحل بسیار سرگرم کننده و جالب
  • دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده
  • موسیقی زمینه بسیار جذاب و کم نظیر


نقد بازی Rayman Adventures


شاید بتوان گفت که بازی رایمن، شباهت کمی با بازی معروف “سونیک” دارد. حداقل سبک و سیاق بازی Rayman Adventures ما را به یاد بازی محبوب سونیک کمپانی سگا می اندازد. اما در رایمن قضیه کمی فرق می کند، تمام کاراکترها، نحوه پرش ها، دشمنان، امتیازات، دستاوردها، گرافیک و از همه مهم تر گیم پلی بازی ریمن ادونچر تفاوت های بسیار زیادی را با سونیک ایجاد میکند که سبب می شود تا بازی کمپانی US به عنوان یک بازی کاملا منحصر به فرد و جدید در میان کاربران خودنمایی کند. البته در گذر زمان، ریمن دچار تغییرات بسیار زیاده شده است که همین تغییرات عمده تفاوت های بین ریمن و سونیک را رقم میزنند.

شاید اطلاع داشته باشید که بازی Rayman Adventures دارای سبک ماجراجویی است. البته این موضوع به خوبی از نام بازی نیز پیداست که با یک بازی ماجراجویی روبه رو هستیم. بازی که در آن شما نقش ریمن را ایفا خواهید کرد و باید بتوانید کنترل آن را به دست بگرید. حرکت کردن ریمن (دویدن) به صورت اتومات انجام می شود و شما تنها وظیفه پریدن یا برگشتن را به عهده خواهید داشت. در طول مسیر حرکت، شاهد وجود مانع های متفاوتی خواهید بود که باید بتوانید ریمن را از روی آنها عبور دهید.

همچنین موجودات مختلفی نیز در بازی ماجراجویی های ریمن وجود دارند که به عنوان دشمن شما ایفای نقش می کنند و باید مراقب باشید که ریمن با آنها برخورد نکند. امکان ضربه زدن یا پریدن از روی آنها در بازی وجود دارد. در بازی دستاوردهای مختلفی مانند سکه و … وجود دارد که گرفتن آنها باعث افزایش امتیازات شما خواهد شد. وجود بوستر و دیگر دستاوردها در Rayman Adventures باعث افزایش هرچه بیشتر هیجان این بازی جذاب و سرگرم کننده می شود. نسخه جدید بازی ریمن در مکان های جدید و متفاوتی انجام می شود که باعث خواهد شد تا حس یک نواختی محیط به شما القا نگردد.

مهم‌ترین دلیل فوق‌العاده بودن این بخش از بازی ریمن ادونچر ، تنوع کم‌نظیر مراحل آن است که واقعا در کمتر عنوانی قادر هستید چنین طیف وسیعی از انواع مراحل مختلف را پیدا کنید و باید برای یوبیسافت، به‌خاطر چنین تنوع فوق‌العاده‌ای کلاه از سر برداشت. در بخش پیشین اشاره کردیم که بازی به این زودی‌ها خسته‌کننده نمی‌شود که دلیل اصلی این موضوع، همین تنوع بالای مراحل بازی است.

یکی مشکل بازی rayman adventures این است که پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در روند بازی تاثیر دارد، هرچند این قضیه چندان محسوس نمی‌باشد، ولی به هرحال آزار‌دهنده است و کنترل شخصیت اصلی در بعضی مواقع به‌طور غیر‌منطقی سخت می‌شود.

در بخش بعدی به دانلود بازی ماجراجویی ریمن برای اندروید و دانلود بازی ماجراجویی ریمن برای گوشی خواهیم پرداخت.

درباره بازی دارک سولز بخوانید.


دانلود بازی

دانلود بازی rayman adventures مود شده از پاتوق یو

دانلود بازی Rayman Adventures از گوگل پلی

دانلود بازی ریمن ادونچر برای کامپیوتر نیز برای این پلتفرم به تازگی اراپه شده است.  ما به شما توصیه می کنیم که نسخه اصلی بازی  را نصب و از دانلود بازی rayman adventures برای اندروید بدون دیتا و مود شده و هک شده خودداری کنید.


 

کلام پایانی


بازی Rayman Adventures دارای مراحل بسیار جذاب و سرگرم کننده ای می باشد. این بازی دارای گیم پلی بسیار اعتیادآور و جذابی است که با انجام دادن آن، بدون شک به آن جذب خواهید شد. این بازی با گرافیک خیره کننده اچ دی عرضه شده است. حتی ریزترین جزئیات درون بازی نیز به صورت اچ دی قابل مشاهده خواهد بود. موسیقی پس زمینه بسیار جذاب  گوش نواز بازی نیز شما را به ادامه دادن آن ترغیب می کند. اگر به دنبال بازی جذاب و سرگرم کننده هستید، پیشنهاد می کنیم نصب بازی ماجراجویی ریمن ورژن جدید را به هیچ وجه از دست ندهید!

برای مشاهده بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد