بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

پک کرو (Fortnite Crew) برای بازی فورتنایت منتشر شد

 

شرکت Epic Games به‌ طور رسمی اشتراک ماهانه Fortnite Crew را برای کاربران فورتنایت معرفی کرد. از مدتی قبل خبرهایی از انتشار این بسته ی اپیک اشتراکی برای بازی Fortnite شنیده می شد، اما حال به ‌طور رسمی توسط شرکت سازنده ی این بازی ویدیویی محبوب اعلام شده که سرویس اشتراک ماهانه Fortnite Crew از تاریخ 2 دسامبر 2021 (12 آذر ماه 1400) با قیمت 11.99$ دلار به صورت ماهانه رسما شروع به‌کار خواهد کرد. فصل 5 از چپتر دوم این بازی نیز همزمان با انتشار پک کرو در تاریخ 12 آذرماه منتشر شد.

  

بیشتر بازی هایی که به صورت آفلاین قابل اجرا نیستند، بسته‌ های اشتراکی ماهیانه ‌ای را برای بازیکنان خود تدارک می‌بینند که با پرداخت مبلغی در دوره ی یک تا چند ماهه، امکانات بیشتری در دسترس گیمر ها قرار گیرد. در بازی  Fortnite، این پک اشتراکی جدید با نام رسمی Fortnite Crew  منتشر گردیده و برای فعالسازی نیازمند پرداخت مبلغی در حدود 12 دلار در ماه میباشد. اما گیمر ها در ازای این هزینه به طور ماهیانه، چه چیزی به ‌دست آورند؟

مزایای اشتراک کرو پک fortnite

بازیکنان بازی فوتنایت کرو با خرید اشتراک این پک به قورت ماهانه از 1000 V-Bucks برخوردار می شوند و همچنین به دسترسی فعال بتل پس دسترسی پیدا می کنند.

در پک کرو  Fortnite Crew، گیمر ها به راحتی می توانند از اسکین ها و شخصیت های مختلفی استفاده کنند. از طریق این پک امکان دارد شخصیت ‌هایی که در cross-over ها به بازی اضافه شده، در دسترس شما قرار بگیرند

برای مثال شما می‌ توانید با پک Fortnite Crew به شخصیت‌های کراس ‌اُور DC دسترسی داشته باشید. گاهی اوقات پک Fortnite Crew مزایایی خارج از بازی را در اختیار شما خواهد گذاشت. برای مثال، در 6 ماه ابتدایی سال 2021، از طریق این پک lhihki می‌ توانستید به صورت رایگان به اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. دو مورد دیگر نیز واضح هستند، شما با خرید حق  Fortnite Crew، می‌توانید ماهیانه 1000 V-Bucks دریافت کنید و به بتل‌ پس‌ ها نیز دسترسی داشته باشید.

کسانی که قبل از ۳۱ دسامبر 2021 برای کرو پک فورتنایت ثبت نام کنند محافظ پشتی Protocol Pack را نیز دریافت خواهند کرد. قطعه ای که هر ماه و به مدت شش ماه به مراحل مختلف تبدیل می‌شود و ارتقاء پیدا می کند و تا زمانی اشتراک کرو آن‌ها ادامه داشته باشد در ماه سوم نیز یک کلنگ به امکانات پک اضافه خواهد شد.

اعضای کرو می توانند گلایدر ویژه Golden Look Board را در طی رویداد Winterfest فورتنایت که در حال حاضر و تا ۶ ژانویه در حال برگزاری است، باز کنند که در واقع بازگشت Midas است؛ یکی از شخصیت‌های اصلی در چپتر ۲ Fortnite که در جزیره‌ی جدید هنوز ظاهر نشده است.

مزایای استفاده از این پک در یک نگاه:

  1. دسترسی به بتل‌پس فعال
  2. ماهیانه 1000  V-Bucks
  3. گلایدر ویژه Golden Look Board

نحوه ی فعالسازی و خرید اشتراک ماهانه fortnite crew

شما می‌توانید از داخل بازی و بخش خرید اشتراک، اشتراک Fortnite Crewاپیک را خریداری کنید. فقط کافی است از منوی بازی به قسمت (تنظیمات) Setting بروید و سپس به بخش Fortnite Crew Option وارد شوید. در این قسمت قادر هستید با پرداخت ماهانه 12 دلار این پک را خریداری کنید

نحوه غیر فعال کردن پک

بسیاری از گیمر ها برای خارج شدن از این پک به مشکل بر میخورند. در مرحله ی اول، برای خارج شدن از این اشتراک، باید حتما از طریق پلتفرمی که برای اولین بار در آن این پک را فعال کرده اید اقدام کنید. اگر برای اولین بار اشتراک Fortnite Crew را از طریق ایکس باکس وان یا پلی استیشن خریداری کرده‌اید، باید با استفاده از این پلتفرم به بخش Payment and Billing رفته و سپس اشتراک کرو پک را غیرفعال کنید.

جمع بندی

پک فورتنایت کرو اخیرا منتشر گردیده و برای بازیکنان و گیمر های علاقمند به این بازی با پرداخت اشتراک ماهانه 11.99 دلار قابل تهیه است. بازیکنانی که از این پک استفاده می کنند امکانات رقابتی مختلف و امکان استفاده از شخصیت ها و اسکین های متنوعی را به دست می آورد. آیا به نظر شما این قیمت برای استفاده ی یک ماهه از این پک مناسب است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد