بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

معرفی بهترین مانیتور های گیمینگ؛ برترین نمایشگرهای مخصوص بازی کدامند؟

خرید یکی از بهترین نمایشگرهای مخصوص بازی، می‌تواند یک سرمایه گذاری ایده‌آل برای بالابردن تنظیمات بازی شما باشد. یک مانیتور عالی مخصوص بازی، احتمالا می‌تواند قدرت سخت افزاری کامپیوتر شخصی شما را به نمایش گذاشته و با توجه به چنین نکته‌ای، خرید مانیتور خوب برای بازی، یقینا ارزش آن را خواهد داشت. مانیتور یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازی است و شما مدام به آن نگاه می‌کنید، بنابراین انتخاب یک مورد مناسب می‌تواند چالش بزرگی برای هر گیمری باشد.  

بهترین مانیتور مخصوص بازی نیز باید بتواند مکملی برای کارت گرافیک شما باشد. از این گذشته، اگر یک مانیتور متوسط رو به پایین خریداری کنید، کارت گرافیک جدید شما نمی‌تواند توانایی واقعی خودش را نشان دهد. به‌همین، شما با هزینه‌ی زیادی که روی کارت گرافیک خود می‌گذارید، باید حتما خرید یک مانیتور مناسب را نیز در نظر داشته باشید. خرید مانیتور، برنامه‌ای برای فردای گیمینگ شما است و اگر هم قصد ارتقا قطعه کارت گرافیک خود را دارید، باید خرید یک مانیتور با قابلیت پخش 1440p و بالاتر را در نظر داشته باشید. در همین راستا دیگر خرید یک مانیتور 1080p نمی‌تواند ارزش چندانی داشته باشد.

بهترین مانیتورهای گیمینگ

در ادامه از این مطلب وبلاگ بازی قصد داریم که چند مانیتور خوب و کاربردی را در این زمینه به شما معرفی کنیم که می‌توانند گزینه‌های خوبی در بازار باشند.

مانیتور دل S3220DGF

مانیتور دل S3220DGF بهترین مانیتور برای ps5 برای اکثریت کاربران است. از نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی آن گرفته تا سرعت پاسخگویی بالا و پشتیبانی از FreeSync 2 برای هردو محتوای HDR و SDR. به این موارد باید این را هم اضافه کنیم که این مانیتور 32 اینچی آنقدر فضای عمودی در اختیار شما قرار می‌دهد که در اکثر مواقع نیازی به اسکرول کردن پیدا نمی‌کنید.

همچنین رزولوشن 1440p که در حال حاضر بهترین رزولوشن برای ارائه بالاترین کیفیت و همچنین بهترین عملکرد به حساب می‌آید. علاوه بر این با توجه به خمیده بودن مانیتور شما کاملا محو بازی خواهید شد. در کنار گیمینگ، S3220DGF برای سایر کارها مثل تولید محتوا و هر استفاده دیگری نیز مناسب است. این یکی از بهترین مانیتور های گیمینگ 8k برای کسانی است که بودجه کافی برای یک سیستم میان‌رده و بالارده را در اختیار دارند.

مانتیور گیمینگ ال جی مدل LG 27GN950-B

بازی 4K هم‌اکنون قابلیت دسترسی بیشتری پیدا کرده است. شما برای دستیابی به نرخ فریم مناسب در چنین وضوح بالایی، به مقدار بسیار بالایی از قدرت نیاز دارید. اما اگر مانند کارت RTX 3080 جدید، قصد دارید که بهترین قدرت کارت گرافیک خریداری شده را دریافت کنید، این رویا با چنین مانیتوری می‌تواند به حقیقت تبدیل شود.

LG UltraGear اولین مانیتور مخصوص بازی است که با وضوح 4K و پنل IPS ارائه شده است و به درستی می‌تواند توان کارت گرافیک نسل بعدی شما را نیز به نمایش گذارد. این مانیتور، ۲۷ اینچی از فناوری HDR بهره برده و می‌تواند نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی را به نمایش گذارد. میزان پاسخ این مانیتور در حد ۱ میلی ثانیه بوده و به‌نوعی به‌عنوان یک مانیتور 4K قدرت وحشیانه‌ای در اختیار شما خواهد گذاشت. آن‌چیزی که در مورد این مانیتور بسیار چشم‌گیر است، فناوری نانو IPS آن است که طیف رنگی بسیار گسترده‌ای را در اختیار شما گذاشته و زاویه دید خوبی را ارائه می‌دهد.

مانیتور LG 27GN950-B یک پنل فوق‌العاده با کیفیت به شما خواهد داد که تصویر نفیسی را به نمایش می‌گذاد. این مانیتور IPS با وجود قابلیت HDR کمتری که دارد، رنگ‌های زیبا همراه با کنتراست بالا را در بازی‌ها ارائه می‌دهد. G-Sync می‌تواند تصاویر پایدار و صافی را در بازی‌ها برای شما فراهم کند و سرعت تازه‌سازی سریع و زمان پاسخ‌گویی مناسبی را نیز در اختیار بازیکن قرار خواهد داد.

معرفی کنسول نینتندو سوییچ OLED، بررسی مشخصات فنی و بازی ها

مانیتور مخصوص بازی گیگابایت  Gigabyte G27Q

مانیتور Gigabyte G27Q ثابت می‌کند که شما برای یک نمایشگر مناسب IPS 1440p نیازی به صرف هزینه‌ی بالا ندارید. این مانیتور ۳۳۰ دلاری گیگابایت، اندازه‌ی ۲۷ اینچی داشته و ویژگی‌های بسیار بالایی را در اختیار شما می‌گذارد. اما مهم‌تر از همه، رنگ‌ها غنی بوده و گیم‌پلی روان‌تری را در بازی‌ها تجربه خواهید کرد. نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی بوده و صدمه‌ای هم در بازی‌های مختلف نخواهد داشت. مانیتور Gigabyte G27Q با یک تصویر واضح و زنده می‌تواند برتری محسوسی نسبت به مانیتورهای دیگر داشته باشد. ویژگی‌های اضافی کاملا مفیدی در این مانیتور وجود دارد و شما امکانات بسیار بیشتری از پولی که می‌پردازید، از آن دریافت خواهید کرد.

روی کاغذ، مانیتور Gigabyte G27Q یک انتخاب بسیار ساده است. این محصول از یک صفحه نمایش تخت و ۲۷ اینچی همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی تشکیل یافته است. طراحی این مانیتور چندان در محیط‌های اداری جلب توجه نخواهد کرد و بنابراین به‌صورت همه کاره می‌توانید از آن استفاده کنید. درواقع این یک مانیتور گیمینگ مناسب است که لذت استفاده از آن برای خریداران فراهم خواهد شد. این محصول از یک پنل پر زرق و برق استفاده می‌کند و جنب و جوش بیشتری برای رنگ‌هایش فراهم شده است. مانیتور دارای قابلیت HDR بوده و بسیاری از ویژگی‌های مفید برایش طراحی شده است که برای افزایش لذت بازی کردن مخاطبین مناسب خواهد بود.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MAG274QRF-QD

اگر دوست دارید بازی‌هایتان بسیار رنگارنگ به نظر برسند، MSI Optix MAG274QRF-QD یکی از مانیتورهای برتر گیمینگ برای دستگاه شما است. این نمایشگر وسیع‌ترین طیف رنگی را که تا به حال ثبت شده است، نمایش می‌دهد. بنابراین این یک صفحه نمایش اشباع شده از رنگ است. کنتراست همچنین برای یک پنل IPS قوی است و پس از کالیبراسیون به 1129.1:1 می‌رسد. برای کسانی که نگران سرعت هستند، این صفحه نمایش 165 هرتزی در تست‌ها با 170 هرتز گیگابایت M27Q مطابقت دارد.

با این حال، نور پس زمینه آن برای مبارزه با تاری، ناامید کننده است. شما نمی‌توانید از Adaptive-Sync با آن استفاده کنید، روشنایی حدود 50٪ کاهش می‌یابد و سایه‌هایی ایجاد می‌کند که منجر به یک افکت با حرکت سریع می‌شود. علاوه بر این، این یکی دیگر از مانیتورهای بازی است که HDR را ارائه می‌دهد، اما بدون افزایش تصویر قابل توجه در SDR. اما اگر بتوانید این هشدارها را نادیده بگیرید، از رنگارنگ ترین و بهترین مانیتور مناسب بازی، لذت خواهید برد.

معرفی و بررسی نقش روانشناس در بازی مافیا

مانیتور ایسر Acer Predator X38

اگر به مانیتورهای بزرگ علاقه دارید، می‌توانید محصول قدرتمندی از برند ایسر را خریداری کنید. مانیتور Acer Predator X38 یک محصول بزرگ و خمیده با ابعاد ۳۸ اینچی است که کیفیت تصویر خیره کننده‌ای را برای شما فراهم می‌کند. این محصول از یک صفحه‌ی بزرگ اولترا واید تشکیل یافته است که کیفیت 4K QHD را همراه با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را در اختیار شما می‌گذارد. نسبت ابعاد این مانیتور ۹:۲۴ بوده و یک پنل IPS برایش در نظر گرفته شده است که عالی خواهد بود. اندازه معین این مانیتور باعث شده است که صفحه نمایش بسیار زیادی برای بازی مورد علاقه خود داشته باشید.

این نمایشگر از فناوری G-Sync با حداکثر سرعت تازه‌سازی متغیر ۱۷۵ هرتز استفاده می‌کند. این موضوع افزایش چشم‌گیری نسبت به مانیتورهای بازی منحنی شکل است که نرخ تازه‌سازی پایینی دارند. این نمایشگر بزرگ، بسیار جسورانه و زیبا به نظر می‌رسد. رویکرد بدون حاشیه این مانیتور مورد استقبال کاربران و خریداران زیادی واقع شده است. اگر به دنبال چیزی هستید که به اندازه بزرگ باشد که شما سرتان را هنگام بازی بچرخانید، این همان محصولی است که به دنبالش می‌گشتید. این یکی از بهترین نمایشگرهای بازی با یک صفحه عریض است که به اندازه کافی گستردگی دارد.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که در مورد مانیتور گیمینگ صحبت کرده و چند مورد مناسب در بازار به شما معرفی کنیم. هرکدام از این مانیتورها به دلیل داشتن مشخصات فنی بالا، گزینه‌ی مناسبی برای بازی محسوب می‌شوند و بهترین تجربه از گیمینگ را به شما می‌دهند. می‌دانید که کارت گرافیک یکی از گران‌ترین و مهمترین قطعات کامپیوتر در بحث بازی محسوب می‌شود. وقتی که شما هزینه‌ی بالایی را برای آن صرف می‌کنید، باید در کنار آن یک مانیتور گیمینگ هم داشته باشید تا بتوانید قدرت کارت گرافیک شما را به خوبی به نمایش گذارد.

منبع: پلازامگ

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد