بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

معرفی و بررسی و سیستم مورد نیاز بازی Metro Exodus

تولید بازی های ترسناک در ژانر آخرالزمان یکی از زمینه هایی است که اخیراً در بسیاری از شرکت های تولید کننده بازی بسیار به آن پرداخته شده. در بازی هایی به این سبک، معمولا دنیا در بدترین وضعیت خود به سر می‌برد و تنها هدف «زنده ماندن» است. سری بازی‌های مترو از اولین بازی های ویدیویی بود که برای xobx ساخته شد که ایده آخرالزمان را به شیوه‌ای کاملاً خلاقانه به کار گرفته بود و هم اکنون نسخه های این بازی برای ویندوز، ps4 و xbox one توسط شرکت Deep Silver منتشر شده است.

  

ویروس کشنده ای سرتاسر دنیا را فرا گرفته و تنها محل امن تول های مترو است که زمانی محل رفت و آمد و شلوغی بوده. Metro Exodus سومین نسخه از سری بازی های Metro است که نسبت به نسخه های قبلی خود پیشرفت‌های زیادی داشته است. در این نسخه بازیکنان بیشتر از آنکه در زیرزمین و تونهل ها باشند، در سطح شهر بازی می کنند. آرتوم و سربازانش برای رها شدن از اوضاع نا به سامان روسیه سفری به طول ماه ها انجام می دهند. این بازی نقشه ی بسیار بزرگی دارد و از سری بازی های جهان باز محسوب می شود.

وقایع بازی مترو اکسدس، سال‌ها پس از اتفاقات نسخه قبل رخ می‌دهند و دنباله یکی از پایان‌های آن بازی هستند. البته برخلاف Last Light، این بار با اثری با چند پایان مختلف طرف نیستیم و بازی برای همه شروع و پایان مشخصی دارد.

 Exodus به‌معنی مهاجرت دسته ای است که با داستان و وقایع بازی کاملا مرتبط است؛ به طوری که بازیکنان سفری را برای یافتن محلی از کره زمین که به دور از رادیواکتیو باشد، آغاز ذمی کنند. Artum، شخصیت اصلی نسخه‌های پیشین در این قسمت هم حضور دارد و بازی از جایی آغاز می‌شود که وی، تاکید دارد می‌توان در ورای مسکو ویران‌شده در اثر انفجارات اتمی، جایی برای زندگی کردن به دور از تبعات انفجاری اتمی پیدا کرد که البته این ایده خیلی استقبال سایرین را در پی ندارد! با این حال در نهایت اتفاقات به‌گونه‌ای رقم می‌خورند که آرتیوم و چند تن از دوستانش از جمله میلر و آنا، همسر آرتیوم، سفری را برای پیدا کردن این بهشت موعودِ عاری از ویرانی جنگ آغاز می‌کنند.

از لحاظ داستان طراحی شده برای این بازی، این نسخه تفاوت های زیادی با نسخه های قبلی ,metro دارد. در حالی که دو نسخه ی موفق 2033 و Last Light به جریانات و اتفاقاتی که برای شخصیت اول بازی (آرتیوم) و همراهانش در ویرانه‌های مسکو و اکثرا داخل تونل‌ها و ایستگاه‌های مترو می چرخید و البته می‌شد رنگ و بوی یاس و نا‌امیدی و تلاش برای بقا در محیطی بی‌رحم را در بازی‌ها با تمام وجود حس کرد، این بار همه‌چیز فرق کرده در رابطه با امید است؛ امید به پیدا کردن جایی امن، امید به پیدا کردن آرامشی که سال‌ها زندگی در ایستگاه‌های مترو از مردم سلب کرده و البته امید به ساخت آینده‌ای جدید و نو.

این تغییر در رند داستان و theme داستانی بازی تاثیر زیادی بر اجزائ کوچک و بزرگ، از جمله فضا سازی ها، گرافیک و... گذاشته و البته با اینکه ویژگی‌های جدید گاهی مترو را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند، اما گاهی هم به معنی فاصله گرفتن بیش از حد آن از چیزی که باید باشد، هستند.

سیستم مورد نیاز بازی Metro Exodus

حداقل سیستم مورد نیاز

·         Average Performance: 1080p at 30fps
·         Graphics Settings: Low
·         OS: Windows 7, 8, or 10
·         CPU: Intel Core i5-4440
·         RAM: 8 GB
·         GPU: GTX 670, GTX 1050, or Radeon HD 7870
·         VRAM: 2 GB
·         Direct X: 11 or 12

 

سیستم پیشنهادی :

·         Average Performance: 1080p at 60fps
·         Graphics Settings: High
·         OS: Windows 10
·         CPU: Intel Core i7-4770K
·         RAM: 8 GB
·         GPU: GTX 1070, RTX 2060, or AMD RX Vega 56
·         VRAM: 8 GB
·         Direct X: 12


سیستم حرفه ای :

·         Average Performance: 1440p at 60fps
·         Graphics Settings: Ultra
·         OS: Windows 10
·         CPU: Intel Core i7-8700K
·         RAM: 16 GB
·         GPU: GTX 1080 TI, RTX 2070, or AMD RX Vega 64V
·         RAM: 8 GB
·         Direct X: 12



درباره بازی (توضیحات رسمی)

Metro Exodus یک بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط 4A Games توسعه یافته و توسط Deep Silver منتشر شده است. این سومین قسمت از مجموعه بازی های ویدئویی مترو است که بر اساس رمان های دیمیتری گلوخوفسکی ساخته شده است. قرار است رویدادهای Metro 2033 و Metro: Last Light را دنبال کند. Metro Exodus یک بازی تیراندازی اول شخص با عناصر ترسناک بقا و مخفی کاری است. در سرزمین بایر پسا آخرالزمانی فدراسیون روسیه سابق، بازیکن باید با خطرات جدید کنار بیاید و در مبارزه با موجودات جهش یافته و همچنین انسان های متخاصم شرکت کند. بازیکن زرادخانه ای از تسلیحات دست ساز را در اختیار دارد که می تواند از طریق مواد جمع آوری و یک سیستم ساخت و ساز سفارشی شود. این بازی دارای ترکیبی از سطوح خطی و محیط های sandbox است. همچنین شامل یک سیستم آب و هوای پویا، یک چرخه روز و شب، و محیط هایی است که همراه با فصل ها با پیشرفت داستان تغییر می کند. در طول یک سال کامل درون بازی تنظیم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد