بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

راهنمای خرید بهترین مارک دسته بازی برای کامپیوتر

امروزه بازی‌های کامپیوتری به دنیای پر هیجان و جذابی برای کودکان و حتی بزرگ‌سالان تبدیل شده‌است. بازی‌های کامپیوتری دنیای جذابی دارند که اگر یکبار آنها را امتحان کنید بدون شک از بازی کردن دیگر سیر نمی‌شوید اما لازمه اینکه بتوانیم بازی را به طور مناسبی انجام دهیم و علاوه بر کسب امتیازات بیشتر، لذت بیشتری ببریم باید از بهترین دسته های بازی مخصوص کامپیوتر استفاده نماییم. در ادامه با بررسی بهترین مارک دسته بازی برای کامپیوتر با ما باشید. 

 

لذت بازی با کنسول‌ های بازی چیزی است که همه ما کم ‌و بیش آن را تجربه کرده‌ ایم و خاطرات خوشی از آن داریم. از آتاری و میکرو گرفته تا نسل‌های پیشرفته پلی استیشن و ایکس باکس. اما وقتی نرم‌ افزار همین بازیهای خاطره‌انگیز و یا بازیهای مهیج و باکیفیت نسل جدید را روی تبلت و تلفن‌های همراهمان نصب و اجرا میکنیم، به جرات میتوان گفت که آن مقدار هیجان و نشاط قبل را نمیگیریم. مسلما کنترل بازی روی صفحات لمسی کوچک موبایل و تبلت،(حتی اگر قابلیت لمس و حساسیت بالایی داشته باشند) مثل حالتی که با دسته‌های کنسول‌ها بازی میکنیم نیست. در ادامه راهنمای خرید بهترین مارک دسته بازی برای کامپیوتر به معرفی بهترین برندهای دسته بازی برای کامپیوتر خواهیم پرداخت.

دسته های موجود در بازار دارای سه نوع ساده و یا شوک دار(دوال شاک) و بی سیم هستند. دسته‌های شوک دار دو اهرم برروی دسته دارند که جهت حرکت را با ان میتوان بهتر و راحتر کنترل کرد . همچنین این دسته‌ها دارای یک موتور لرزاننده در داخل آن هستند که در بعضی از بازی ها در شرایط خاص به لرزش در می آیند و موجب ایجاد هیجان مضاعف در هنگام بازی می شوند.

بروی دسته‌های بازی معمولا ۴ تا ۶ کلید در هر طرف وجود دارد. این دسته های بازی اغلب میتوانند به گوشی های موبایل هم جهت بازی هایی نظیر کالاف دیوتی و پابجی هم متصل شوند.

معرفی بهترین دسته بازی کامپیوتر

در ادامه راهنمای خرید بهترین برند دسته بازی برای کامپیوتر به معرفی 5 دسته بازی برتر و بررسی آنها می پردازیم.

1- دسته بازی تسکو مدل TG 135W

لذت بازی با کنسول‌ های بازی چیزی است که همه ما کم ‌و بیش آن را تجربه کرده‌ ایم و خاطرات خوشی از آن داریم. از آتاری و میکرو گرفته تا نسل‌های پیشرفته پلی استیشن و ایکس باکس. اما وقتی نرم‌ افزار همین بازیهای خاطره‌انگیز و یا بازیهای مهیج و باکیفیت نسل جدید را روی تبلت و تلفن‌های همراهمان نصب و اجرا میکنیم، به جرات میتوان گفت که آن مقدار هیجان و نشاط قبل را نمیگیریم. مسلما کنترل بازی روی صفحات لمسی کوچک موبایل و تبلت،(حتی اگر قابلیت لمس و حساسیت بالایی داشته باشند) مثل حالتی که با دسته‌های کنسول‌ها بازی میکنیم نیست. شاید دسته بازی تسکو مدل TG 135W بهترین برند دسته بازی برای کامپیوتر از نگاه ما باشد.

2- دسته بازی تسکو مدل TG 134

راهنمای خرید بهترین مارک دسته بازی

شرکت «تسکو» (TSCO) دسته‌ی بازی «TG 134» را با طراحی ارگونومیک، برای بازی‌دوستان معرفی و عرضه کرده است.

محصول تسکو «TG 134W» یک دسته مخصوص بازی است که ویژگیهای نسبتا خوبی برای علاقمندان بازی در خود دارد. اتصال بی‌سیم TG 134W به‌وسیله‌ی دانگل USB صورت می‌گیرد و باتری در نظر گرفته‌ شده برای این محصول از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این دسته‌ی بازی به قابلیت شوک نیز مجهز است تا حس واقعی را به هنگام بازی منتقل کند. تعداد ۱۷ عدد دکمه و ۴ نشانگر LED روی دسته‌ی بازی TG 134W تعبیه شده است و با کامپیوتر، لپ‌تاپ و PS3 سازگاری دارد.

3- دسته بازی مایکروسافت مدل x17-1544-03 مناسب برای ایکس باکس ۳۶۰ و ویندوز

دسته بازی مایکروسافت مدل x17-1544-03

iPega PG - 9076 Bluetooth Gamepad یک کنترل کننده بازی بی سیم است که می تواند در سیستم عامل های مختلف مانند تلفن های هوشمند اندروید / iOS (تنها برای کاربران چینی)/ تبلت / ویندوز 7,8,10 / ست آپ باکس / تلویزیون هوشمند و سایر تجهیزات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از بازی های رایانه ای نیز پشتیبانی می کند. با طراحی ارگونومیک ، می توانید از بازی های طولانی لذت ببرید.

این دسته همچنین دارای یکی دانگل USB با فرکانس 2.4G است که می توان از آن برای اتصال به SONY PS3 و انجام بازی استفاده کرد.

دسته بازی Ipega به تکنولوژی بلوتوث مجهز شده است. بنابراین کاربران می توانند به سادگی دستگاه هوشمند خود را به صورت بی سیم به دسته بازی متصل کنند تا بدون محدودیت های کابل و سیم به راحتی بتوانند با این دستگاه بازی کنند. دسته بازی Ipega تا شعاع 6 تا 8 متر (بسته به نوع گوشی هوشمند) ارتباط بلوتوثی خود را حفظ خواهد کرد.

4- دسته بازی مچر مدل MR-55

دسته بازی با سیم ماچر MR-55 از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول با اتصال دهنده USB به دستگاه مورد نظر متصل می شود و با تمامی ویندوز ها سازگار است.  دسته بازی ماچر از 12 کلید با عملکرد بالا تشکیل شده است. تمامی این ویژگی ها در کنار هم با قیمت مناسب، این محصول را از هر نظر منحصر به فرد میکند.

5- دسته بازی ونوس مدل pv-g223 بسته ۲ عددی 

گیم پد دوبل شوک دار Venous مدل PV-G223 محصولی قابل توحه از بهترین مارک دسته بازی برای گیمرهاست. در بسته بندی این کالا دو دسته بازی قرار داده شده است که از طریق درگاه USB به رایانه شما متصل می‌شوند. این دسته مخصوص بازی ونوس از 12 کلید با کیفیت بهره می‌برد که می‌توانند در برابر بسیاری از ضربات مقاومت خوبی از خود نشان دهند. بدنه ی PV-G223 می تواند جلوی خستگی و مشکلاتی مانند عرق کردن کف دست را بگیرد و موجب رضایت کاربران شود. همچنین به لطف قابلیت لرزشی که در این دسته تعبیه شده است، گیمرها در لحظات حساس بازی، هیجان زیادی را تجربه می‌کنند. ناگفته نماند که در قسمت میانی این محصول دوست داشتنی دو کنترلر آنالوگ به چشم می‌خورد که برای افرادی که به استفاده از جواستیک عادت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از طراحی بسیار خوبی بهره می‌برد و گیمر به کمک آن می‌تواند کنترل بهتری روی بازی داشته باشد.

در انتها پیشنهاد می کنیم برای راهنمای خرید محصولات دیجیتال به سایت پلازامگ مراجعه نمایید.

برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد بازی های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد