بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

10 تا از برترین بازی های اندروید؛ بررسی اجمالی هر یک از بازی ها

این بار در این مطلب می توانید با 10 تا از جدیدترین و سرگرم کننده ترین و برترین بازی های اندروید جدید رایگان در سال 2020 آشنا گردید. برخی از این بازی ها آفلاین و برخی آنلاین هستند. انتخاب یک بازی عالی در میان انبوهی از بازی های برتر و جدید کار بسیار سختی است، بنابراین بیایید تا به بهترین بازیهای جدید اندروید و در سال 2020 نگاهی بیندازیم و بهترین آن ها را برای خود انتخاب کنیم. میریم که برخی از برترین بازی های اندروید رو معرفی کنیم. 

 


معرفی برترین بازی های اندروید

در این لیست بهترین بازی های اندروید بدون دیتا، بهترین بازی های اندروید دیتا دار، بهترین بازی های اندروید آفلاین، بهترین بازی های اندروید آنلاین وجود دارند.

پیشنهاد می کنیم از دیگر مطالب سایت ما همچون بازی کوییز آف کینگز، بازی bright memory infinite ، و بازی Dark Souls دیدن کنید.

1- بازی اندروید  Hungry Dragon

سبک بازی اکشن

یکی ای برترین بازی های اندروید اژدهای گرسنه نام این بازی اندرویدی است که توسط شرکت یوبی سافت ساخته شده است و از طراحی 3D زیبایی برخوردار است. هیجان و  خشونت را در این بازی تجربه خواهید کرد. اژدهای گرسنه شخصیت اصلی بازی، در واقع خود شما هستید که باید با حمله کردن به مکان‌هایی که شخصیت های عجیبی دارند ویلاها و افراد آنجا را به نابودی بکشید. همه می‌دانیم اسلحه اصلی اژدها آتش درون آنهاست بنابراین همه چیز را می‌سوزانید و غذای خود را به دست می‌آورید. هرچه بیشتر بازی کنید در مقابل امتیازاتِ شما بیشتر می‌شود و پس از طی کردن مراحل بیشتر می‌توانید پوشش اژدهایی خود را تغییر دهید و بیشتر و سریعتر پرواز کنید. این بازی را می‌توانید روی دستگاه‌های اندرویدی که نسخه 4.2 به بالا دارند نصب کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

2- بازی اندروید  Happy Glass

سبک بازی خلاقانه

بازی اندرویدی لیوان خوشحال در مورد لیوانی غم انگیز است که دلیل ناراحتی آن خالی بودن آن است که یکی دیگر از برترین بازی های اندروید می باشد. این بازی همانند بازی Where’s My Water می‌باشد که باید آبی که از بالای صفحه نمایش به پایین می‌آید، با کشیدن خطوط آن را به سمت لیوان هدایت کنید تا لیوان پر شده و خوشحال شود. این یک بازی فکری و پازلی بسیار زیبا و فوق‌العاده‌ برای افرادی که می‌خواهند ذهن خود را به چالش بکِشند مناسب است. خلاقیت در این بازی بسیار مهم است تا بتوانید بهترین راه را برای اتمام مرحله پیدا کنید. هر چه مراحل بیشتری را طی کنید، مراحل سخت تر و چالشی تر خواهد شد. هر چند وقت یک بار، سازنده‌ی بازی یک آپدیت برای بازی منتشر می‌کند که تعداد مراحل آن زیادتر می‌شود.

3- بازی اندرویدی Go Fish

سبک بازی آرکید

بازی برو ماهیگیری یکی دیگر از برترین بازی های اندروید است. یک بازی سرگرم کننده با گرافیک ساده و جذابی طراحی شده است و شما را راغب می‌کند در هر مرحله نسبت به مراحل قبلی اشتیاق بیشتری داشته باشید و ماهی‌های جدیدتری کشف کنید. قلاب خود را تا اعماق دریا بیندازید ماهی‌های زیادی را بگیرید تا امتیاز زیادی به دست آورید و قلاب ماهیگیری خود را ارتقا دهید. این بازی برای افرادی که به دنبال بازی‌های امتیازی هستند مناسب است.

4- بازی اندروید  JYDGE

سبک بازی اکشن

 JYDGE یک بازی شوتر اندرویدی با گرافیک کارتونی و جذاب طراحی شده است. JYDGE در واقع شخصیت اصلی بازی است که شما نقش آن را بازی می‌کنید اما می‌توانید آن به صورت دونفره نیز بازی کنید و در لیست برترین بازی های اندروید قرار گرفته است. یک بازی هیجان انگیز و فوق‌العاده اکشن است که با وارد شدن به شهر باید به وسیله سلاحی که در دسترس دارید با دشمنان خود بجنگید و آنها را از بین ببرید. شما با طی کردن مراحل بیشتر می‌توانید سلاح خود را ارتقا دهید و از سلاح های جدیدتری مانند موشک، لیزر، سلاح برقی و … که قابلیت سفارشی سازی دارند بهره ببرید. این بازی به کسانی توصیه می‌شود که به تیراندازی با اسلحه‌های انفجاری و  لیزری و سیستم ارتقاء علاقه‌مند هستند.

5- بازی اندروید  Bumper.io

سبک بازی آرکید

بازی اندرویدی Bumper.io  یکی از اعتیاد آورترین بازی‌های آنلاینی است که می‌توانید پیدا کنید. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، بازی از یک سطح دایره‌ای شکل تشکیل شده است و بازیکنان از سراسر جهان در این صفحه ظاهر می‌شوند و شما در این بازی وظیفه دارید که دیگر بازیکنان را از این صفحه به بیرون پرتاب کنید. این یک بازی رقابتی است که شما با خوردن بستنی‌هایی که روی این سطح ظاهر می‌شوند، بزرگتر می‌شوید و راحت تر می‌توانید دیگران را از این صفحه محو کنید. این بازی هم یکی از برترین بازی های اندروید می باشد. شما نیز باید آخرین نفر باشید که تا در این بازی برنده باشید.

6- بازی اندروید Merge Plane – Click & Idle Tycoon

سبک بازی کلیکی و مدیریتی

یکی از برترین بازی های اندرویدی بسیار جذاب با گرافیکی زیبا و دوست داشتنی توسط استودیوی Merger Games طراحی شده است. این یک بازی اکشن و یا جنگی نیست و در واقع نقش شما در این بازی فرمانده اسکادرانی می‌باشد که وظیفه دارید خطوط هوایی خود را گسترش و افزایش دهید برای این کار باید هواپیما‌های شبیه به هم را با هم ادغام کنید و آنها را به پرواز در بیاورید تا از این طریق پول و درآمد کسب کنید و با پولی که به دست می‌آورید هواپیماهای بیشتری بخرید و آن ها را به اسکادران خود بیاورید. این بازی رایگان است و در گوگل پلی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است.

7- بازی اندروید  Battlelands Royale

سبک بازی آنلاین

یکی دیگر از برترین بازی های اندروید  بازی بتل لند رویال است که سبک بازی بتل رویال به تازگی تبدیل به یکی از محبوب ترین سبک‌ها بین گیمرها شده است. بازی Battle Lands Royale آنلاین است و شما باید با 31 نفر بجنگید، همانطور که می‌دانید، آخرین نفر، برنده‌ی مسابقه است. در این بازی دو حالت وجود دارد. اولین حالت تک نفره است و دومین حالت را می‌توانید با همکاری با نفر دیگری، بازی را به سرانجام برسانید. بازی به این صورت است که در یک نقشه‌ی بزرگ باید فرود بیایید و با دیگران بجنگید، هرچه زمان می‌گذرد، نقشه کوچک تر خواهد شد که این باعث می‌شود که بازیکنان به هم نزدیک‌تر شوند. شما با امتیازاتی که بدست می‌آورید، می‌توانید، محتوا هایی مانند: چتر، لباس و … خریداری کنید. در این بازی اسلحه‌هایی مانند: اسنایپر، شات گان، مسلسل و کلت وجود دارد.

ویژگی‌های مهم بازی بتل‌لند رویال عبارتند از:

  • با همکاری با دوستتان، جنگ را شروع کنید.
  • با امتیازاتتان محتواهای گوناگون خریداری کنید.
  • با 31 نفر از سراسر جهان به مبارزه بپردازید.

8- بازی Bendy in Nightmare Run

سبک بازی آرکید

از سری برترین بازی های اندروید جذاب و هیجان انگیز با طراحی گرافیکی منحصر به فرد سیاه و سفید طراحی شده است و دارای سبک های مختلفی است. یکی از سبک های این بازی رانر یا دویدن می‌باشد در این بازی همیشه در حال حرکت هستید و باید در مسیر بازی از دست یک سری باس‌های متفاوت فرار کنید و  سلاح‌های زیادی در حین بازی جمع آوری کنید و کاراکتر خود را ارتقا دهید. در این بازی 4 جهان متفاوت وجود دارد که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارد.

 

9- بازی اندروید  Vector 2

سبک بازی ورزشی

بازی اندروید Vector 2 (وکتور)  با طراحی سیلوئت یکی از برترین بازی های اندروید و محبوب‌ترین بازی‌ها در بین کاربران اندروید می‌باشد. این یک بازی پرتحرک است که به بازی ورزشی معروف شده است. حرکاتی مانند پریدن، لیزخوردن و … در عبور از موانع مسیر بازی کمکتان خواهد کرد غیر از آن باید از دست دشمنانتان فرار کنید بنابراین باید سریع بدوید و یک سری از انیمیشن‌های پارکو را آزاد کنید. با آزاد کردن پارکوها امتیاز زیادی کسب می‌کنید و خودتان را از لحاظ امنیتی و غیره ارتقا دهید. این بازی به کسانی که به‌ بازی‌های پارکور و رانر علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

شما در این بازی باید یک توپ را برای رسیدن به هدف، هدایت کنید. فقط توجه داشته باشید که نباید از مسیر خارج شوید چرا که شما در این صورت بازی را باخته‌اید و مراحل را باید از ابتدا شروع کنید. بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است. هر مرحله‌ای از طراحی و رنگ‌های متفاوتی برخوردار است. فقط مواظب باشید که از صفحه به پایین پرتاب نشوید.

10- بازی اندروید  Ninja Arashi

بازی اندروید  Ninja Arashi، یک بازی ماجراجویی، اکشن و هیجان انگیز با گرافیکی به صورت سیلوئت طراحی شده است. همانطور که از اسم این بازی مشخص است، شما باید نقش یک نینجا را بازی کنید و از برترین بازی های اندروید می باشد. این بازی RPG است و شما به عنوان یک نینجا به دنبال نجات پسر خود هستید. این بازی دارای 45 مرحله می‌باشد که شما باید در این بازی مسیرهای پر از تله را پشت سر بگذارید و با طلا و الماس‌هایی که از دشمنان و محیط بازی بدست می‌آورید، توانایی‌های خود را ارتقا دهید. کنترل این بازی راحت است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

سخن پایانی:

این بود 10 تا از بهترین بازی های اندروید 2020 که برای شما عزیزان معرفی شد. امیدواریم این بازی ها مورد پسند و رضایت شما قرار گرفته باشد و همچنین با دانلود و بازی کردن آن‌ها اوقات خوش و هیجان انگیزی را تجربه کنید. مگر علاقه مند به بازی هستید از لیست برترین بازی های اندروید انتخاب کنید و بازی گنید. اگر تجربه بازی‌های بهتری را دارید حتما بازی مورد علاقه خودتان را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

برای دانلود و مشاهده بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد