بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Life After - لایف افتر برای اندروید؛ به همراه نقد و بررسی

در این مطلب به نقد و بررسی بازی Life After می پردازیم . در ادامه لینک دانلود مستقیم و آموزش نصب بازی لایف افتر و نصب دیتای آن را ارائه خواهیم داد.   

 معرفی بازی Life After  :

بازی Life After ، در سبک اکشن یا مبارزه به صورت کاراکترهای نقش آفرینی است. طراحی عالی و گرافیک منحصر به فرد این بازی مخاطبان خود را به خوبی جذب می کند. بازی لایف افتر یک بازی آنلاین است.

بازی LifeAfter تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. بازی نسبت به حجم زیادش عالی طراحی و ساخته شده و به جزئیات توجه زیادی داشته است! از ویژگی های بازی لایف افتر می توان به مواردی چون بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف، جمع آوری منابع و ساخت سلاح برای محافظت از خود، حضور دیگر بازماندگان برای غارت کردن شما، ایجاد یک اردو با دیگر دوستان خود، گرافیک خیره کننده اچ دی و صداگذاری فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور سوم شخص اشاره کرد.

 داستان و آموزش بازی Life After :

قصه بازی Life After  از این قرار است که دنیا آدمها به ویروس مرگباری دچار شده است که جان میلیون ها انسان را به خطر انداخته است. هر کسی که به ویروس دچار شود سریعا به زامبی زشت تبدیل می شود.

بلی همان طور در بالا گفتیم شما جز اندک بازماندگان این بازی هستید. پس در قدم اول باید سعی کنید که خود را از دست بیماری مرگبار، هیولاها، حیوانات وحشی جنگل، حمله زامبی های خطرناک، سرما، گرسنگی و هر آنچه جان شما را به خطر می اندازد، نجات دهید.

همانطور که بالاتر اشاره شد، نجات جان خود اولین اولویت شماست. پس به دنبال یک سرپناه خوب و یک خانه باشید. در بازی Life After آذوقه و بنیه خود را جمع کنید. هیزم و مواد خوراکی بردارید که راهی سفر خطرناکی هستید.

در ابتدای بازی Life After  می توانید شخصیت بازی خودتان را انتخاب کنید. با این انتخاب شما رسما وارد گود و میدان بازی شده اید و تن به مبارزه با سختی ها می دهید.

هر چه شما مراحل بازی Life After را رد کنید در واقع به مراحل بعد تر بروید، کاراکتر شما نیز امکانات متنوعی را دریافت می کند. این شامل حال زامبی ها نیز می شود که در مراحل ابتدایی بسیار ضعیف هستند.

از خوبی های بازی Life After  تیمی کار کردن آن است. پس مراقبت دوستانتان باشید. آنها خانواده شما در این بازی هستند. سعی کنی که پناهگاه خود را امن نگه دارید. خود را قوی تر کنید و بیشتر مبارزه داشته باشید.

از آن جایی که شرایط بازی Life After با واقعیت نیز گره خورده است. پس تغییرات آب و هوایی نیز رخ می دهد. بنابراین لازم است که شما برای خود لباس مناسب با شرایط آب و هوایی پیدا کنید.

برای مثال زمانی هوا سردتر می شود. از قوای جسمانی شما در بازی کم شده و ضعیف تر می شوید. همچنین در هنگام باریدن باران شما کندتر پیش می روید.

بازی افتر لایف یک بازی آنلاین است پس نسخه هک شده یا مود شده نخواهد داشت.

برای دانلود بازی های بیشتر اینجا کلیک کنید.

ویژگی های بازی :

  • استفاده از موسیقی متن مهیج و انتقال حس ترس
  • گرافیک سه بعدی و فوق‌العاده جذاب
  • تنوع زامبی‌ها
  • وجود سلاح‌های متفاوت در سطح‌های متوسط تا پیشرفته
  • امکان مبارزه در لوکیشن‌های گوناگون

 

نقد و بررسی بازی لایف افتر:

بازی Life After از لحاظ گرافیکی و تجربه‌ی بصری، یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده به حساب می‌آید و هم از لحاظ تنوع و هم نظر عملکرد فنی، بسیار خوب عمل کرده است. وجود محیط‌های بسیار متنوع که هر کدام از آیتم‌ها و ماموریت‌های مختلف پر شده‌اند، از نکات قابل اشاره بازی است که بازیکنان را به گذراندن زمان بیشتر در محیط بازی ترغیب می‌کند. تعداد انتخاب‌های ممکن برای ساخت شخصیت‌ دلخواه و حتی شخصی سازی حیوان همراه شخصیت بازیکنان بسیار بالا است و آنها می‌توانند حتی نژاد سگ همراه خود را انتخاب کنند. این موضوع که در بازی‌های پلتفرم موبایل کم سابقه است، نشانگر سطح بالای بازی است و بازیکنان از تجربه‌ی بازی Life After  بسیار لذت خواهند برد. در بخش طراحی منو‌ها و مرحله ابتدایی بازی لایف افتر که همان بخش آموزشی (Tutorial) است، بازی بسیار ساده و کارآمد ظاهر می‌شود و بازیکنان به خوبی با مکانیسم‌های بازی آشنا می‌شوند.

به طور قطع بازی Life After یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های منتشر شده در بین بازی‌های هم سبک خود به حساب می‌آید. اگر از طرفداران سبک بقا هستید، بازی Life After یکی از بهترین و واقعی‌ترین تجربه‌های زندگی در یک دنیای آخرالزمانی را در پلتفرم موبایل به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به طور رایگان و آنلاین در کنار دوستان و دیگر بازیکنان تجربه کنند و در دنیای خشن و آلوده‌ی بازی، شانس خود را برای زنده ماندن بیازمایند.

دانلود بازی Life After :


دانلود بازی life after یرای اندروید با لینک مستقیم از مایکت

بازی Life After یک بازی آنلاین است پس نسخه مود شده یا هک شده یا پول بی نهایت ندارد.

دستورالعمل نصب واجرای دیتا بازی :

ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

فایل دیتا بازی Life After را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.netease.mrzhna را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

در نهایت بازی را اجرا نمایید.

کلام آخر:

اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای بقا هستید بدون شک بازی Life After با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند. پس حتماً شما هم این بازی را دانلود و نصب کنید و اگر هم سؤالی در مورد بازی زندگی پس از این داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا پاسخ دهیم.

 برای مشاهده بازی های بیشتر اینجا کلِک کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد