بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

دانلود بازی Dark Souls 3 - دارک سولز برای کنسول بازی و کامپیوتر


در این مطلب  به دانلود و نقد و بررسی  بازی Dark Souls  3 دارک و همچنین خلاصه ای از داستان بازی و تریلر بازی خواهیم پرداخت.


 

 معرفی بازی Dark Souls 3

استودیو فرام‌سافت‌ور «FromSoftware» در سومین دوره متوالی، در بهار امسال نیز جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Souls را روانه بازار کرد. اثری که با بازی Demon Souls  آغاز شد، با Dark Souls I قدرت گرفت، با Bloodborne که یک نسخه معنوی از سری سولز به حساب می‌آید متحول شد و حال Dark Souls III با ترکیب برترین نکات تمام نسخه‌های گذشته نیز به شکوه و عظمت نهایی خود رسید. قبل از این‌که شروع به انجام بازی کنم، فکر می‌کردم که این نسخه از سری Dark Souls بالاخره بعد از این همه سال من را به محیط‌های تکراری برده و دشمن‌هایی با سبک و سیاق شماره‌های قبل را رو به روی من قرار دهد. طی این سال‌ها، بازی‌هایی مانند سری Assassin’s Creed یا Call of Duty آن قدر پشت سر هم و به شکلی یک‌نواخت عرضه شده‌اند که ناشرین آن‌ها دیگر نفسی تازه برای این دو باقی نگذاشته‌اند و به ما خوب یاد داده‌اند که چگونه می‌توان مجموعه‌های با ارزشی را با عرضه سالیانه تبدیل به آثاری خسته کننده تبدیل کرد.

اما پس از ورود به دنیای بازی  Dark Soulsمتوجه شدم که همه چیز برعکس رخ داده. سازندگان شرقی بازی Dark Souls در سومین سال پیاپی در عرضه محصول خود، توانسته‌اند باز هم شکوه و عظمت را در جدیدترین اثر خود جای دهند. بازی Dark Souls 3 آن اصالت گذشته این سری را حفظ کرده و رنگ و بوی خود را نباخته است، اما با این وجود بازی هنوز به شدت شگفت‌انگیز است. به نظر می‌رسد که استودیو فرام‌سافت‌ور بر خلاف ناشرینی مانند یوبی‌سافت و اکتیویژن قادر است در طراحی هر سری از بازی‌های خود، نفس‌هایی جادویی در آن‌ها بدمد؛ جادویی که به تک تک المان‌های بازی، حتی با وجود قدیمی بودن ‌آن‌ها، رنگ و بویی تازه می‌بخشد و چشم، ذهن و حتی اعماق وجود شما را به خود متمرکز می‌کند.

خلاصه بازی Dark Souls 3

داستان بازی Dark Souls 3  همانند داستان دیگر قسمت‌های این سری، پر از سخن‌ها، قصه‌ها و سرگذشت‌های گنگ و البته شگفت‌انگیز است. برای این‌که بتوان تمامی بخش‌های داستانی بازی را به هم بچسبانید، نیاز به ساعت‌ها گشت و گذار در دنیای بازی دارید. قصد ندارم داستان بازی را به طور کلی برای شما تعریف کنم و لذت شگفت‌زده شدن را از شما بگیرم. هر چند در ابتدای بازی هدف شما مشخص است. شما در این بازی به عنوان یکی از چندین و چند Unkindled ظاهر خواهید شد؛ آن‌ها افرادی هستند که به دنبال پنج تن از  اربابان خاکستر «Lord of Cinder» هستند. دنیای بازی در حال نابودی است و شما برای بقای آن، به خاکستر این پنج ارباب نیاز دارید. آلدریچ، بَلعَنده خدایان، لادلِث، ارباب تبعید شده، یِرم بی‌حرمت، پاسداران پرتگاه عمیق و در نهایت لاثریک، جوانترین شاهزاده، اربابانی هستند که شما باید به سراغ آن‌ها بروید. در دنیای بازی شخصیت‌های زیادی وجود دارند که با صداهای خسته خود از اهداف شما می‌گویند و همیشه دم از شکست، پوچی و دلسردی می‌زنند. یکی از نکات برجسته داستانی سری Dark Souls 3  از دیرباز تا به امروز، همین شخصیت‌هایی هستند که ظاهرهایی متفاوت، صداپردازی‌هایی مسحور کننده و موضوعات عجیبی است که آن‌ها در موردشان روایت می‌کنند. چنین موردی در Dark Souls 3 نیز به قوت خود باقی مانده و به جذابیت‌های داستانی افزوده است. اما اصلا انتظار داستانی سرراست را در این قسمت نداشته باشید چرا که اگر طرفدار پر و پا قرص این سری باشید، به خوبی می‌دانید که   Dark Souls 3همیشه بهترین روایت داستانی غیر خطی را برای مخاطبان خود ترتیب داده است. این قسمت نیز از این قاعده مستثنا نیست و همچنان با شگفتی‌های زیادی همراه است.

نقد بازی Dark Souls 3

اگر بخواهیم در مورد گرافیک فنی بازی بحث کرده و از این منظر به بررسی بازی بپردازیم و آن را با نسخه‌های قبلی Dark Souls مقایسه کنیم باید گفت نسبت به نسخه‌های نسل هفتمی Dark Souls شاهد یک جهش گرافیکی فوق‌العاده در کیفیت بافت‌ها و و همچنین نورپردازی هستیم و بازی کاملا از جلوه نسل هشتمی برخوردار است.

بازی به هیچ عنوان دچار افت فریم نمی‌شود و همواره بر روی فریم ریت ۳۰ ثابت می‌ماند. اصلا و ابدا شاهد دیر لود شدن بافت‌ها و تکسچرها و یا بی‌کیفیتی بافت‌ها و … نیستیم و همه چیز در بازی به بهترین شکل پردازش می‌شود. نورپردازی بازی در سطح بسیار بالایی انجام شده است و تلالو زیبای اشعه‌های نور بر دنیای بازی جلوه بسیار زیباتری به آن می‌بخشد. عمق و افق دید بازی نیز بسیار عالی و چشم‌نواز است و گاهی ایستادن در بازی و خیره شدن به دوردست‌ها، مناظر، قصر‌ها و بناهای عظیمی که در دوردست‌ها دیده می‌شوند بسیار لذت‌بخش و جذاب است. البته در نسخه‌های قبلی که نسل هفتمی هم بودند خیره شدن به مناظر دوردست به همین شکل هیجان‌انگیز و فوق‌العاده بود اما حساب کنید که در Dark Souls 3 که یک عنوان کاملا نسل هشتمی است و گرافیک بسیار پیشرفته‌تری دارد چقدر این موضوع می تواند جذاب و خیره‌کننده باشد.

تریلر بازی Dark Souls 3:

از همان قبل از انتشار بازی و با مشاهده ویدئوهای آن و البته شنیدن صحبت کسانی که موفق شده بودند مقداری از بازی را تجربه کنند واضح و مبرهن بود که با یک الگو و یک اسطوره در زمینه گیم‌پلی و مبارزات یک بازی اکشن‌ نقش‌آفرینی روبرو خواهیم بود و اکنون که خود به شخصه بازی را تجربه کرده‌ام باید بگویم گیم‌پلی بازی حتی از آن چیزی که فکر می‌کردیم نیز خفن‌تر است!

گیم‌پلی بازی همان حالت آشنا و دلنشین عناوین قبلی را برای طرفداران به همراه دارد و از طرفی با اضافه کردن مواردی به بازی Dark Souls 3، بازی باز را از ایجاد هر گونه حس خستگی و کهنگی رهانیده است و باعث می‌شود تا در عین این که حس کنیم در حال یک تجربه کاملا جدید و نو هستیم اما در ذهنمان داشته باشیم که همچنین در قالب چارچوب و قوانین دنیای سولز است که به بازی می‌پردازیم و نه خارج از آن.

مشاهده تریلر بازی Dark Souls 3 در آپارات

سیستم مورد نیاز بازی Dark Souls 3 :

بازی دارک سولز 3 در سبک اکشن و نقش آفرینی می باشد. در این بازی شما در نقش قهرمانی تاریک به نام Unkindled Ash قرار دارید که باید به دنبال پنج تن از  اربابان خاکستر Lord of Cinder بگردید. دنیای بازی Dark Souls 3 در حال نابودی است و شما برای بقای آن، به خاکستر این پنج ارباب نیاز دارید. شخصیت‌ های زیادی وجود دارند که با صدا های خسته خود از اهداف شما و شکست خوردنتان گفته و حس پوچی و دلسردی به شما در جریان بازی می‌ دهند. داستان سرایی زیبا و مبارزات جذاب از نقاط قوت آن می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300

RAM: 4 GB RAM

GPU: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950

DX: Version 11

OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit

Store: 25 GB available space

Sound: DirectX 11 sound device

Network: Broadband Internet connection

Note: Internet connection required for online play and product activation

سیستم پیشنهادی مورد نیاز :

CPU: Intel Core i7-3770 / AMD® FX-8350

RAM: 8 GB RAM

GPU: NVIDIA® GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 series

DX: Version 11

OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit Windows 10 64bit

Store: 25 GB available space

Sound: DirectX 11 sound device

Network: Broadband Internet connection

دانلود بازی Dark Souls 3 برای کامپیوتر و موبایل:

دانلود بازی Dark Souls 3 از سایت پارسی گیم

دانلود بازی Dark Souls 3 برای اندروید از گوگل پلی

جمع بندی:

داستان Dark Souls 3 از جایی آغاز می‌شود که اربابان خاکستر تاج و تخت خود را ترک کرده‌اند و “نخستین شعله” که از زوال و نابودی انسان‌ها جلوگیری می‌کند رو به خاموشیست و شما باید با بازگرداندن 5 ارباب خاکستر، از خاموشی شعله جلوگیری کرده و به نوعی دنیا را نجات دهید. مانند سایر بازی‌های سری Souls، در Dark Souls 3 نیز داستان بازی به صورت محیطی و از زبان شخصیت‌های مختلفی که در گوشه و کنار دنیای بازی حضور دارند روایت می‌شود و خط داستانی واضح و روشنی مانند چیزی که در اکثر بازی‌های دیگر مشاهده می‌کنیم، در سری Souls و DS3 وجود ندارد. به همین دلیل هرچه بیشتر به ماجراجویی در محیط بازی بپردازید، زوایای بیشتری از داستان گنگ و رمزآلود بازی برایتان آشکار می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسل کنید.

برای مشاهده بازی های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد