بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی موبایل و کامپیوتر

دانلود بازی اندروید، بازی کامپیوتر PC، بازی موبایل، معرفی بازی های روز دنیا

بازی bright memory infinite (حافظه روشن)

در این مطلب به نقد و بررسی بازی bright memory infinite (حافظه روشن) که در واقع نسخه کنسولی می باشد که برای کامپیوتر Pc، اندروید و ios تهیه شده است و دارای گرافیکی کنسولی می باشد که فقط سیستم هایی با پردازنده های قوی امکان اجرای آن را دارند و خلاصه ای از داستان بازی میپردازیم.

معرفی بازی:

بازی bright memory infinite  – حافظه روشن یکی از مهیج ترین و خوش ساخت ترین بازی های اکشن عرضه شده طی سال های اخیر برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی، کنسول های بازی و کامپیوتر های PC است که به واقع یک عنوان فوق العاده گرافیکی و یک تجربه کاملاً کنسولی و فراتر از بازی های معمول موبایلی می باشد. بازی bright memory infinite برای کامپیوتر که برای پلتفرم PC از طریق فروشگاه استیم عرضه شد و همزمان با آن، نسخه موبایلی آن نیز توسعه داده شد و برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس IOS به انتشار رسید. این بازی توسط استودیوی مستقل چینی به نام FYQD Studio ساخته و تولید شده است. جالب است بدانید بازی bright memory بی نظیر فقط توسط یک توسعه دهنده به نام Xiancheng Zeng ساخته شده و در نزدیک به دو سال کامل شده است. درواقع به جز بخش دوبله ها، تمامی طراحی های فنی بازی توسط یک نفر انجام شده است که تعجب برانگیز و البته تحسین آمیز نیز می باشد.

 

خلاصه داستان و معرفی قهرمانان بازی:

 

بازی bright memory ماجرای زنی به نام شیلا (Sheila) را بازگو می کند. این زن جوان عضو سازمان تحقیقات علوم طبیعی یا به اختصار SRO می باشد که مأموریت پیدا می کند تا بعد از گزارشاتی مبنی بر خرابکاری های یک گروه ناشناس و از بین رفتن منابع تحقیقاتی، یک جریان غیرعادی در یک مکان را بررسی کرده و شرایط آن را به حالت عادی برگرداند. او به محض رسیدن به این نقطه متوجه می شود که اوضاع عجیب تر و پیچیده تر از یک خرابکاری ساده است. او خیلی زود می فهمد که در پشت صحنه ی این ماجراها یک سازمان خصوصی و جنایتکار مخفی شده است. شیلا تصمیم می گیرد تا به فعالیت های تبهکارانه این سازمان پایان دهد.

تریلر بازی Bright Memory: Infinite

 

دیدن تریلر گیم پلی بازی Bright Memory Infinite گوشه‌های بیشتری از ساختار روایی آن را علاوه بر گیم پلی چشمگیرش آشکار می‌سازد. در آن مبارزه با شمشیر، مجموعه‌ای از سلاح‌های گرم و تاکتیک‌های مبارزاتی مختلفی دیده می‌شوند. حرکات به خوبی طراحی شده دوربین به همراه مکانیک‌های پرش و شیرجه و همچنین استفاده از چنگک برای از جایی به جای دیگر پریدن و یا کشیدن دشمنان به سمت خود، همه و همه وعده بازی‌ای سرشار از هیجان و جنب و جوش را به مخاطب می‌دهند. برای دانلود بازی Bright Memory برای موبایل به لینک زیر مراجعه نمایید.

دانلود رایگان بازی bright memory mobile:      Google Play

نقد و بررسی بازی Bright Memory Infinite

بازی Bright Memory کاملاً با اصول مبارزه آشنا است و به همین دلیل ساعت‌ها شمارا سرگرم خواهد کرد. مراحل بازی به‌صورت خطی پیش می‌روند و چندان فرصتی برای جستجو ندارید. همین‌که سربلند می‌کنید، هیولاها پیدایشان می‌شود و روی سرتان خراب می‌شوند. تنها بکش و جلو برو نیست که شمارا سرگرم می‌کند و یک سری معماها خاص نیز در بازی به کار گرفته‌اند شده‌اند که هیجان آن را دوچندان می‌کنند. در نقد بازی Bright Memory Infinite می توان گفت که سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی باید قوی باشد و بر روی سیستم های معمولی نمی توان بازی را اجرا کرد.

از ویژگیهای بازی Bright Memory Infinite می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازی به صورت اول شخص می باشد

  • گرافیک عالی و امکان بازی به صورت 60 فریم بر ثانیه
  • قهرمان بازی از قدرت ها و مهارت ویژه ای برخوردار است که در طی مبارزه با دشمنان می توانید از آن بهره ببرید
  • وجود دشمنان متفاوت و درگیر شدن با آنها
  • وجود انواع تجهیزات پیشرفته مختلف نظامی

سیستم مورد نیاز بازی بازی bright memory infinite و نکات مورد توجه در مورد دانلود بازی:

  •  بازی bright memory infinite روی دستگاه های اندرویدی arm64-v8a اجرا خواهد شد.
  • برای اجرا بازی نیازمند 4 گیگابایت رم و پردازنده های Snapdragon 855 یا Kirin 980 هستید و اگر دستگاه اندرویدی شما ضعیف است ممکن است لگ داشته باشید یا بازی اجرا نشود.
  • این بازی در نسخه اولیه خود به سر می برد و بازسازی PC می باشد و ممکن است در بعضی از دستگاه اندرویدی اجرا نشود.

 راهنمای نصب بازی Bright Memory Mobile اندروید:

  • ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
  • فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.FYQD.BrightMemory را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
  • بازی را اجرا نمایید.

کلام آخر:

 

تلفیق ژانرهای مختلف و رسیدن به نتایج جذاب به نظر می‌رسد که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ آیا تجربه بازی نسخه اولیه را داشته‌اید؟ به نظر شما ممکن است که بازی Bright Memory Infinite موفقیت نسخه پیشین را تکرار کند و یا حتی فراتر برود؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

نظرات 1 + ارسال نظر
farhad سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 08:12

عالی بود

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد